Spernes Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Musvåk Buteo buteo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Merkelig at det ikke var noen kommentar her. Ser ikke ut til at mangel på stabilisator har hindret det stort. Flott fluktbilde. Stativ i slike situasjoner er vel ikke til annet enn å hindre bevegelsesfriheten er mine erfaringer med "skudd" på fugl i flukt. Mulig du kunne bedre skarpheten noe ved å ta et klikk for så å redusere med fade som du finner under Edit. Jeg bruker engelskspråkelig ps - derfor. Roar Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Merkelig at det ikke var noen kommentar her. Ser ikke ut til at mangel på stabilisator har hindret det stort. Flott fluktbilde. Stativ i slike situasjoner er vel ikke til annet enn å hindre bevegelsesfriheten er mine erfaringer med "skudd" på fugl i flukt. Mulig du kunne bedre skarpheten noe ved å ta et klikk for så å redusere med fade som du finner under Edit. Jeg bruker engelskspråkelig ps - derfor. Roar Takk for din kommentar. Fyldig og konstruktiv som alltid. Det blir litt som å skyte på bevegelige mål og man bruker jo ikke stativ til hagla. Takk for tipset med skarpheten! Johnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg