AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Noen som har en formening om det? Hvor ofte er det naturlig å sende melding til daten? Jeg var på date med han i går, men vi har ikke skrevet sammen i dag, er det for masete å sende en liten hilsen til han i dag på melding? Anonymous poster hash: 2e657...4c5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 5 ganger i timen med 30min pause hver 2. time 9 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Finnes ingen fasit, og hvert fall ikke med så lite info. Føles det naturlig så skriv. Eller bedre, ring. Hvis du synes daten gikk og endte bra, så blir han nok bare glad for å høre fra deg. Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fremgangsmåten til oss gutta er å ikke virke for desperat i begynnelsen av dating. Vi tar litt kontakt, småprater og derretter venter vi kanskje et par dager før vi tar kontakt igjen. Les her: http://www.0330.no/2014/07/den-vanligste-feilen-gutter-gjr-nar-de.html#.VBBaB0tMbLgDet er min fremgangsmåte i hvertfall. Ofte så må gutta ta initiativ med pratinga. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 5 ganger i timen med 30min pause hver 2. timePausen er viktig, daten kan jo tro at man er desperat. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvor ofte sender han? Svarer han fort? Det er ingen fasit, men se an ham også. Skader ikke å la ham sende først av og til heller. Jeg har aldri drevet med noen spill selv, så om du har veldig lyst til å sende ham en så gjør det. Gi ham litt tid til å svare, er ikke noe vits å spamme. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kjør på, det har jo ikke noe å si uansett. Drit i hva andre tror og syntes, spesielt romantiske kontakter. Hvis du skal sitte og vurdere "om nei tja hvis hva om" hele tiden er det jo bare vås. Kjør på og la det som skjer skje. Hvis han friker totalt ut pga frekvensen på meldingene dine er det neppe noe som funker på sikt. Pluss at å skjule egne ønsker og vaner bare for å få innpass er jo basically bare å maskere deg selv taktisk, noe som virker dritsunt... Meh, peis på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kjør på, det har jo ikke noe å si uansett. Drit i hva andre tror og syntes, spesielt romantiske kontakter. Hvis du skal sitte og vurdere "om nei tja hvis hva om" hele tiden er det jo bare vås. Kjør på og la det som skjer skje. Hvis han friker totalt ut pga frekvensen på meldingene dine er det neppe noe som funker på sikt. Pluss at å skjule egne ønsker og vaner bare for å få innpass er jo basically bare å maskere deg selv taktisk, noe som virker dritsunt... Meh, peis på. QFT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå