Stimann Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Synes skikkelig synd på Danmark i dag. Kjipt at Ronaldo skulle score 4:58 på overtid, selv om prestasjonen var bra. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja den var lei. Hvordan er reglene for avansement i gruppa deres i med at det kun er fem lag i gruppa? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Dette er jo enda værre enn jeg først trodde. Må begynne å spille slike kamper for tomme tribuner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Sisteplassen inkludert alle resultater i gruppen som har med sisteplassen å gjøre i de andre gruppene blir strøket, sånn at det blir 5 lag i hver gruppe. Derfra er det samme regler. Endret 14. oktober 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Herregud. Syns det er utrolig at sånne kamper fortsatt får lov å ha publikum. Både med landslag og klubblag som møtes i CL og EL. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Kast ut slike land fra alle internasjonale turneringer om de skal holde på slik Endret 15. oktober 2014 av TurtelWar Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Nå sporer jeg litt av, men jeg er ikke enig i at landet skal kastes ut av internasjonal fotball. Det er tydelig ut fra filmene at mange av spillerne fra Serbia er opptatt av å ta vare på motstanderne når ting går galt. Det tolker jeg som at de er interessert i å spille fotball, og ikke ha trøbbel. Landslaget og dermed også spillerne burde ikke bli straffet for folks idioti. Spillerne som var voldelige burde bli utestengt i lang, lang tid, men ikke resten. Nekt lagene å ha folk på tribunene, men la dem spille fotball. Fotball betyr mye for folk, og de fleste av dem er ikke voldelige. Dessverre er det noen grupperinger som ødelegger (og skaper generalisering) for resten! Vi trenger et felles register som kan holde pøblene ute fra all fotball på høyt nivå. Blir man utestengt, er man utestengt fra alle stadioner. Det tror jeg er den eneste veien å gå. Kanskje vil det bli problemer med personvern i noen land, men det er en annen diskusjon. 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/her-slaar-ivan-den-grusomme-til-igjen/a/23316223/ Du er bra tjukk i huet når du i en alder av 33 år faktisk reiser rundt i Europa for å lage faenskap rundt fotballkamper. Skjønner ikke hva som er feil med slike mennesker... Over til noe mer positivt, så er det vel ganske sjokkerende at Nord-Irland står med full pott etter tre kamper, hvor de blant annet har slått Ungarn og Hellas på bortebane. Det er egentlig helt villt, men tendensen er jo lik i flere andre grupper. Det virker som de store landene tar det helt med ro, for de "vet" at de uansett vil komme i topp tre, og rett og slett tar litt lett på det. Føler på mange måter at EM har blitt en parodi på seg selv. 16 lag var jo til og med litt i meste laget. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Dette er jo enda værre enn jeg først trodde. *snip* Må begynne å spille slike kamper for tomme tribuner. Syke greier. Hvordan i helvete klarte han å komme inn på banen med en forbanna stol?! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/her-slaar-ivan-den-grusomme-til-igjen/a/23316223/ Du er bra tjukk i huet når du i en alder av 33 år faktisk reiser rundt i Europa for å lage faenskap rundt fotballkamper. Skjønner ikke hva som er feil med slike mennesker... For et miserabelt menneske. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 "Serbia er tilkjent 3-0-seier, men må samtidig tåle bot og tre poengs trekk etter den dramatiske kampen mot Albania i EM-kvalifiseringen. Serbia må videre spille sine to neste hjemmekamper i gruppe I for tomme tribuner og ilegges en bot på 100.000 euro. Det albanske fotballforbundet er bøtelagt med tilsvarende beløp, men opplyste fredag at straffen vil bli anket." Deilig avgjørelse. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Så altså..Serbia ble satt til vinner av kampen, men ble trukket 3 poeng samtidig? Hvorfor ble de satt som vinner? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Serbia fikk walkover fordi Albania nektet å fullføre kampen, samtidig fikk de trukket 3p på grunn av tribunebråket og den elendige sikkerheten. Kjipt for de serbiske spillerne (de oppførte seg skikkelig), men synes straffen for begge lag er helt fair. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Helt greit. Etter min mening hadde det ikke vært krise om straffen ble hardere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Norges lag mot Estland: Ørjan Nyland - Omar Elabdellaoui, Håvard Nordtveit, Vegard Forren, Tom Høgli - Per Ciljan Skjelbred, Anders Konradsen, Stefan Johansen, Mats Møller Dæhli - Tarik Elyounoussi, Håvard Nielsen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Syns det ser greit ut. Høgli er litt meh, men nå har jeg ikke sett han siden sist han spilte landskamp. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 martin blir vel spart til aserbajdsjan Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 martin blir vel spart til aserbajdsjan Ja det er sikkert det beste også. Intressant med Konradsen tilbake. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Mye folk på tribunen...... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Ingen god start dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå