Delvis Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ville tatt med Berisha. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Savner Moi. Vil bare låse ham til Norge fort som fader! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 I bytte mot hvem? Jarstein kanskje. Skjønner ikke at de må ha 3 keepere. Pleier de ikke ta ut 2 ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Noen som ser på svensk fotball og kjenner noe til Haitam Aleesami? Venstreback er jo en plass vi har slitt med siden Riise var i glansdagene. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 I bytte mot hvem? Jarstein kanskje. Skjønner ikke at de må ha 3 keepere. Pleier de ikke ta ut 2 ? Tja, når det er bare uttak til 2 kamper mener jeg også kanskje det holder med 2 keepere.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Noen som ser på svensk fotball og kjenner noe til Haitam Aleesami? Venstreback er jo en plass vi har slitt med siden Riise var i glansdagene. Har ikke sett han, men rapportene har vært gode i det siste både på han og Rogne. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Tippeligaens to beste spillere i år, Pål André Helland og Adama Diomande er begge småskadet og står trolig over mot Bulgaria. Spiller neppe mot Bulgaria og muligens ikke mot Kroatia heller. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 I tillegg er vel Selnæs tvilsom, og King skada hørt jeg. Må vel tas ut noen nye. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Blir vel Gashi, Danielsen og Arneberg inn kjenner jeg Høgmo rett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Blir vel Gashi, Danielsen og Arneberg inn kjenner jeg Høgmo rett. Dette er spillere med spisskompetanse, fysisk robuste etc. (legg til tilfeldige ord og uttrykk han bruker i enhver sammenheng) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Erik Huseklepp, B. H. Riise har vel vist "bra takter" i det siste.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Pressekonferanse om situasjonen nettopp ferdig. Nye spillere inn er både Valon og Vetan Berisha, Håvard Nilsen og R Yttergård jensen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Herlig, Johansen ute også. Nå blir det festfotball. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Herlig, Johansen ute også. Nå blir det festfotball. Det var vel ikke helt avgjort enda. Men hva er galt med Johansen, er ikke han god nok? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jo, jeg var ironisk mtp. hvis han også er ute. Har føling med strekk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Håper vi starter med Tettey og Henriksen på midten. Henriksen presterer i AZ så vidt jeg kan skjønne og bør få prøve seg nå som Johansen mest sannsynlig er ute. Kjipt om vi starter med Nordtveit-Tettey e.l. på midten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Å sånn, der var jeg litt treg hehe. Syns erstatterne virker ganske okay. Tror Berisha brødrene kan matche constellasjonen Helland/søderlund eller Dio.Ville i utgansgpunktet vurdert Konradsen forn Y Jenssen, men så vet jeg heller ikke hvordan Jenssen står akkurat pr nu.Tror ikke forfallene trenger bety så mye som det ser ut på overflaten. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Hvem blir det som spiller spiss? Søderlund? Kunne liksågodt brukt Nordtveit på topp i stedet.. Endret 31. august 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå