Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Jeg mener det. Det er viktig at vi tar ut folk som spiller og er i form. Vi hadde antakelig vunnet mot Aserbadsjan om Diomande og Helland hadde startet.Vi kan ikke stille gang på gang med en XI med spillere som sitter på benk i 2.Bundesliga osv. Håper Birger Meling har spilt seg inn i diskusjonen om en plass i troppen. Vært Tippeligaens soleklart beste venstreback! Svensson bør vel også få være med, men hardere konkurranse på høyreback? Endret 19. august 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Svensson mener jeg også bør med. Pluss to kanskje 3 Rosenborg spillere til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Tettey - ? Helland - Johansen - Ødegaard/King Dio Men vi blir nok servert noe møkk som inneholder Tarik, Skjelbred og Søderlund fra start. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg HÅPER (dvs ikke tror): Johansen - Selnæs Helland - Ødegaard - Moi Dio Ikke Søderlund, VÆRSÅSNILL, den mannen er helt latterlig begrenset. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Johansen fungerer bare ikke så dypt på banen. Moi hadde vært fantastisk, men han fortsetter nok å råtne på U21-laget så lenge Høgmo sitter i stolen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det verste som har skjedd Norge er at Skjelbred ble kaptein. Aldri før har jeg sett et lag ha en dårligere kaptein. Makan til begrensa spiller har jeg ikke sett. Han klarer kun å løpe. Ikke treffe på en eneste pasning. Laget blir flere ganger bedre når han byttes ut. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Johansen fungerer bare ikke så dypt på banen. Moi hadde vært fantastisk, men han fortsetter nok å råtne på U21-laget så lenge Høgmo sitter i stolen. Jeg synes han har vært Norges beste de siste kampene, og da har han spilt i den dype rollen. Jeg er enig i at han er hakket bedre offensivt, men let's face it; Ødegaard er vår 10er. Med Helland og Moi på hver sin kant, Gud hvor gøy vi kunne hatt det. Dæhli kan settes inn i en av de tre offensive rollene utover kampen. Skjelbred er samme problem som vi Unitedsupportere har med Rooney. Det gjør det dessverre vanskelig å ta ham ut med mindre han mister kapteinsbindet, og DA er den borte for alltid. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Ønsker dette manskapet om vi MÅ spille 4-4-2 ? Omar-Nordtveit-Hovland-Meling Tettey-Johansen Helland-Berget King Diomande Blir nok: Nyland Omar-Nordtveit-Hovland-Høgli Tettey-Johansen Ødegaard-Ciljan King Søderlund Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Fy faen, om Søderlund begynner, eller får spille i det hele tatt... han har vel nå bevist at han er ubrukelig på landslaget. Sist, da han fikk starte etter å ha spilt en grusom treningskamp, hva tenker Høgmo med? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Blir du ikke skremt av 19 kamper og null mål? "Men han kommer til sjangser da" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Blir nok: Nyland Omar-Nordtveit-Hovland-Høgli Tettey-Johansen Ødegaard-Ciljan King Søderlund Høgmo har vel aldri vraket Tarik i en viktig kamp? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Blir nok: Nyland Omar-Nordtveit-Hovland-Høgli Tettey-Johansen Ødegaard-Ciljan King Søderlund Høgmo har vel aldri vraket Tarik i en viktig kamp? Faen, glemte et øyeblikk at han eksisterte. Sant det. Inn for Ødegaard da og Ciljan over på høyre? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Blir Forren vraket i midtforsvaret? Og så lurer jeg på om Rogne kommer inn i bildet nå. Hovland er eneste sikker der mener jeg, etter forrige innsats.Hvordan er det med Dælihie, fremdeles skadet?Helland og Konradsen bør med i betraktning. Henriksen og Berisha er vel også i bra form i sine lag. Blir et vanskelig uttakk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg håper Forren blir vraket i alle fall. Rogne får vel benkeplass. Hva tenker dere om keeperplass? Lenge siden det har sett så mørkt ut der.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Nyland er vel ganske klart førstevalg? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Sitter jo på benken i Tyskland da... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Fortsatt milevis bedre enn de neste tre-fire på listen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Fortsatt milevis bedre enn de neste tre-fire på listen. Hansen på Rosenborg er bedre tror jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Uttak av troppen mot Bulgaria og Kroatia kl. 12.00. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Andre Hansen Rune Jarstein Ørjan Nyland Haitam Alesaami Jo Inge Berget Omar Elabdellaoui Adama Diomande Vegard Forren Pål Andre Helland Markus Henriksen Even Hovland Tom Høgli Stefan Johansen Joshua King Martin Linnes Håvard Nordtveit Jone Samuelsen Ole Kristian Selnæs Per Ciljan Skjelbred Stefan Strandberg Aleksander Søderlund Aleksander Tettey Martin Ødegaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå