Gå til innhold

Kamptråd - EM-kvalik 2014/15


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg mener det. Det er viktig at vi tar ut folk som spiller og er i form. Vi hadde antakelig vunnet mot Aserbadsjan om Diomande og Helland hadde startet.Vi kan ikke stille gang på gang med en XI med spillere som sitter på benk i 2.Bundesliga osv. Håper Birger Meling har spilt seg inn i diskusjonen om en plass i troppen. Vært Tippeligaens soleklart beste venstreback! Svensson bør vel også få være med, men hardere konkurranse på høyreback?

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Johansen fungerer bare ikke så dypt på banen. Moi hadde vært fantastisk, men han fortsetter nok å råtne på U21-laget så lenge Høgmo sitter i stolen.

Jeg synes han har vært Norges beste de siste kampene, og da har han spilt i den dype rollen. Jeg er enig i at han er hakket bedre offensivt, men let's face it; Ødegaard er vår 10er. Med Helland og Moi på hver sin kant, Gud hvor gøy vi kunne hatt det. Dæhli kan settes inn i en av de tre offensive rollene utover kampen.

 

Skjelbred er samme problem som vi Unitedsupportere har med Rooney. Det gjør det dessverre vanskelig å ta ham ut med mindre han mister kapteinsbindet, og DA er den borte for alltid.

Lenke til kommentar

Blir Forren vraket i midtforsvaret? Og så lurer jeg på om Rogne kommer inn i bildet nå.  Hovland er eneste sikker der mener jeg, etter

forrige innsats.

Hvordan er det med Dælihie, fremdeles skadet?

Helland og Konradsen bør med i betraktning. Henriksen og Berisha er vel også i bra form i sine lag. Blir et vanskelig uttakk. 

Lenke til kommentar

Andre Hansen

Rune Jarstein

Ørjan Nyland

Haitam Alesaami

Jo Inge Berget

Omar Elabdellaoui

Adama Diomande

Vegard Forren

Pål Andre Helland

Markus Henriksen

Even Hovland

Tom Høgli

Stefan Johansen

Joshua King

Martin Linnes

Håvard Nordtveit

Jone Samuelsen

Ole Kristian Selnæs

Per Ciljan Skjelbred

Stefan Strandberg

Aleksander Søderlund

Aleksander Tettey

Martin Ødegaard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...