Gå til innhold

Hidden and Dangerous 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

har du lagt fra deg alt som kan identifisere deg som brite ?

ryggsekken,våpen o.l.

hvis det er brettet med den flyplassen så hadde jeg også problemer, løste det ved å drepe alle systematisk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Høres ut som det er verdt å kjøpe....

 

Men er det samme kontrollene som i 1'rn?

Hade litt problem med å bli vant med kontroll-oppsettet, men det er vel vanesak.

er nok litt mer å holde kontroll på i 2ern.

ta deg god tid til å remappe kontrollene så går alt finfint :)

tok ikke spesielt lang tid før jeg ble fortrolig med tastene, etter halveis spilt 1brett ca.

 

spillet er så absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

Ah, dette har jeg ventet på i 4 år og har endelig installert og spilt litt på bare det første brettet så langt, men so far so good.

 

Illusion Softworks er mestere på stemninger synes jeg. Og er enig med han som nevnte gamle krigsfilmer. Hvis du ser Ørneredet og hører musikken så er H&D nesten helt lik. (Ikke H&D2 men...)

 

Men en liten ting, har en installer som går bananas hver gang jeg setter i CD'en. Den vil liksom installere hver gang(?)

Lenke til kommentar
Ah, dette har jeg ventet på i 4 år og har endelig installert og spilt litt på bare det første brettet så langt, men so far so good.

 

Illusion Softworks er mestere på stemninger synes jeg. Og er enig med han som nevnte gamle krigsfilmer. Hvis du ser Ørneredet og hører musikken så er H&D nesten helt lik. (Ikke H&D2 men...)

 

Men en liten ting, har en installer som går bananas hver gang jeg setter i CD'en. Den vil liksom installere hver gang(?)

Kan vel bare skru av "autoplay" ?

Lenke til kommentar

Jeg gir opp... Hvordan i H får jeg tysk uniform i basement levelet (2). Uansett hvilke daue tyskere jeg ransaker så er alle uniformene grået ut(?)

 

Ble ganske pissed da jeg måtte begynne helt på nytt fordi jeg ble fanget i et land-slide da dynamitten gikk i lufta................... Det kunne de spart seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg gir opp... Hvordan i H får jeg tysk uniform i basement levelet (2). Uansett hvilke daue tyskere jeg ransaker så er alle uniformene grået ut(?)

 

Ble ganske pissed da jeg måtte begynne helt på nytt fordi jeg ble fanget i et land-slide da dynamitten gikk i lufta................... Det kunne de spart seg.

ja helt enig..

gudene må jo vite hvorfor du dør når du detonerer dynamitt i en kjeller som du befinner deg i.

Lenke til kommentar

Hehe! Kutt ut! Ikke rart jeg ble litt pissed, men det var nok mest fordi var frustrert og stod fast. Skal innrømme det. Men det er kult at de kjører det såpass virkelighets tro. Problemet er bare at man ikke vet hva de kjører hardcore realistisk og hva ikke. Det er ganske forvirrende og litt dårlig komponert av IS. De fleste andre spill produsenter hadde vel programmert karakteren til å si noe sånt som - "Wait, don't place the dymamite just yet". Og særlig når det bare er støtte for 1 quick save.

 

Alarmen f. eks. gikk jo i tide og utide. Når den begynner å gå selv når du ligger i det første rommet og vakten sitter og strekker seg og gjesper så begynner det å ule ut av ingenting(?)

 

Men men... Fett spill!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...