Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 har du lagt fra deg alt som kan identifisere deg som brite ? ryggsekken,våpen o.l. hvis det er brettet med den flyplassen så hadde jeg også problemer, løste det ved å drepe alle systematisk Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Høres ut som det er verdt å kjøpe.... Men er det samme kontrollene som i 1'rn? Hade litt problem med å bli vant med kontroll-oppsettet, men det er vel vanesak. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg lagde mine egene kontroller, jeg syntes det var lettest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Høres ut som det er verdt å kjøpe.... Men er det samme kontrollene som i 1'rn? Hade litt problem med å bli vant med kontroll-oppsettet, men det er vel vanesak. er nok litt mer å holde kontroll på i 2ern. ta deg god tid til å remappe kontrollene så går alt finfint tok ikke spesielt lang tid før jeg ble fortrolig med tastene, etter halveis spilt 1brett ca. spillet er så absolutt verdt det. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ja, hidden and angerous 2 er dritkult - konge grafikk også gresset legger seg ned når du sniker deg gjennom det - en fin detalj Lenke til kommentar
jackson Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vil jeg kunne kjøre det OK på min maskin? P4, 1,7ghz, 256mbddr ram, Geforce4mx440? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 du har litt lite ram og 3dkortet er litt gammelt, men mafia har mye høyere krav tror jeg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Åssen bytter jeg uniform? Er innpå inventory-menyen til en dau tysker nå men så kan jeg tydeligvis ikke bytte uniform. No jeg har glemt? Er på andre brett nå. Artig spill så langt. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg sitter også fast på et brett... jeg er kledd ut som en tysker, men de ekte tyskerne ser at jeg er britte og skyter meg Prøv å ta vek allt allierte ting som henger på uniformen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 det har jeg gjort, det er bare tyskt på meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 endelig greide jeg det, det var chill, nå er jeg på oppdrag i caen Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ah, dette har jeg ventet på i 4 år og har endelig installert og spilt litt på bare det første brettet så langt, men so far so good. Illusion Softworks er mestere på stemninger synes jeg. Og er enig med han som nevnte gamle krigsfilmer. Hvis du ser Ørneredet og hører musikken så er H&D nesten helt lik. (Ikke H&D2 men...) Men en liten ting, har en installer som går bananas hver gang jeg setter i CD'en. Den vil liksom installere hver gang(?) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ah, dette har jeg ventet på i 4 år og har endelig installert og spilt litt på bare det første brettet så langt, men so far so good. Illusion Softworks er mestere på stemninger synes jeg. Og er enig med han som nevnte gamle krigsfilmer. Hvis du ser Ørneredet og hører musikken så er H&D nesten helt lik. (Ikke H&D2 men...) Men en liten ting, har en installer som går bananas hver gang jeg setter i CD'en. Den vil liksom installere hver gang(?) Kan vel bare skru av "autoplay" ? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Joda, seff. Men installeren kunne vært litt mer intelligent og detektet at spillet allerede er installert... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg gir opp... Hvordan i H får jeg tysk uniform i basement levelet (2). Uansett hvilke daue tyskere jeg ransaker så er alle uniformene grået ut(?) Ble ganske pissed da jeg måtte begynne helt på nytt fordi jeg ble fanget i et land-slide da dynamitten gikk i lufta................... Det kunne de spart seg. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Du må få folka til å overgi seg slik at du kan ta uniformene deres. Hvis du hadde gått rundt i uniformer med blod på hadde tyskerne blitt litt mistenkelige vettu Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ah, så klart. Det er jo derfor de flyr med henda i været... Ja ja, den var flau. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg gir opp... Hvordan i H får jeg tysk uniform i basement levelet (2). Uansett hvilke daue tyskere jeg ransaker så er alle uniformene grået ut(?) Ble ganske pissed da jeg måtte begynne helt på nytt fordi jeg ble fanget i et land-slide da dynamitten gikk i lufta................... Det kunne de spart seg. ja helt enig.. gudene må jo vite hvorfor du dør når du detonerer dynamitt i en kjeller som du befinner deg i. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hehe! Kutt ut! Ikke rart jeg ble litt pissed, men det var nok mest fordi var frustrert og stod fast. Skal innrømme det. Men det er kult at de kjører det såpass virkelighets tro. Problemet er bare at man ikke vet hva de kjører hardcore realistisk og hva ikke. Det er ganske forvirrende og litt dårlig komponert av IS. De fleste andre spill produsenter hadde vel programmert karakteren til å si noe sånt som - "Wait, don't place the dymamite just yet". Og særlig når det bare er støtte for 1 quick save. Alarmen f. eks. gikk jo i tide og utide. Når den begynner å gå selv når du ligger i det første rommet og vakten sitter og strekker seg og gjesper så begynner det å ule ut av ingenting(?) Men men... Fett spill!!! Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Er på 2. brett i Norge. Hvordan får jeg folka til å overgi seg a? Kan jeg ta uniformen til han som sover, eller funker det ikke å få han til å overgi seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå