Flexxy Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hei Fikk en Asus N750 et par uker siden, den er kjøpt på Komplett.no. Jeg er ikke for å si det sånn, en fan av W 8/8.1- Det er kjedelig og jeg liker W 7 mye bedre. Jeg har kjempe lyst til å nedgradere, men vet ikke hvordan- Må jeg kjøpe en ny W 7 Lisens? Eller er det noen mulighet at min bærbar har begge deler mtp. W8.1 or W 7 lagret i SSD/HDD? Har sendt en melding til Asus Norge på FB, kanskje de er snille nok til å gi meg W 7 lisens nøkkel, da hadde alt blitt mye enklere for meg Takk på forhånd! ' Flexxy ' Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Prøv denne for en enklere hverdag; http://www.classicshell.net Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg ville nok bare endret instillingene og eventuelt installert tilleggsprogramvare for å fjerne alt 8.1 glore. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hei. Jeg skjønner ikke helt hva folk har i mot Windows 8/8.1. Det er jo bare tull når man kan gjøre Windows 8.1 til å ligne på Windows 7. Har bare en Windows 8.1 maskin og den er jeg fornøyd med. Den starter ganske kjapt, den reagerer kjapt og den er grei. Installerte naturligvis Classicshell på Windows 8.1 og satt den slik at jeg fikk Windows XP sin startmeny og selvfølgelig deaktivert Modern Ui under oppstart. Altså at den går rett til skrivebordet. Hva er forresten så kjedelig med Windows 8.1? Nei. Installer Classic Shell og få tilbake startmenyen til Windows 7 eller Windows XP og deaktiver Modern Ui, så tenker jeg du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Takk for svar; Thor.H5N1 og wilThor- Har allerede installert Classic Shell H5N1 - Skal de-aktivere det med en gang! Wil- Jeg personlig preferer W 7 i forhold til W 8 - Men, jeg skal følge dine tips! Skal prøve meg litt fram nå! Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Forskjellene på Win7 og Win8/8.1 er da ikke SÅ store at det skal være nødvendig å nedgradere? I hvert fall ikke etter at man har lagt inn Classic Shell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå