Terje Solfugl Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Rustand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Klart og flott i nydelige farger Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Veldig vakker fugl og et meget fint bilde, Terje ! Blikket hos denne lille rakkaren gjør nok at versjon 2 er min favoritt ! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Flott av rustanda. Jeg så etter den når jeg var på østensjøvannet i sommer, men fant den ikke. Er det den som er på rømmen? Flott bilde igjen Terje Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Flott av rustanda. Jeg så etter den når jeg var på østensjøvannet i sommer, men fant den ikke. Er det den som er på rømmen? Flott bilde igjen Terje Takk Torhild,Birger og Knut. Vet ikke hvor hun stammer fra, har vært der i hele sommer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg