isaywhatwhat Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Hei! Kom over en Ativ Book 9 Styled på tilbud til 7795 i dag ( http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/SANP910S5JK01/samsung-ativ-book-9-style-15-6-ultrabook-sort ), og funderer på om dette er en god deal. Den har det meste jeg har sett etter (lett, god batteritid, 1080p, samt ac-nett), men kunne godt tenkt meg noe mer RAM og og større SSD. Er det noen som vet om dette er en vanskelig/dyr oppgave å fikse på denne modellen? Edit: Skrivefeil Endret 7. september 2014 av isaywhatwhat Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Så vidt meg bekjent skal det kun gå å bytte SSD. Lenke til kommentar
isaywhatwhat Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Da ble den straks mindre aktuell. Tenkte det var en grei jobb siden den er listet opp med 16 GB maks oppgradert minne hos Lefdal Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Det ser ut til at du kan oppgradere med ei minnebrikke: http://www.prisjakt.no/product.php?e=2626942 8GB ram MAX Endret 7. september 2014 av sogndal94 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf231 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 2 ledige RAM spor hvor du kan plante 16gb (står ingenting om at RAM er loddet på MB, du kan skifte SSD (mSATA), og evt. skjermpanel dersom du ønsker og får tak i noe med bedre oppløsning... Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det står 8GB max. skjermpanel er vel ikkje noko vanleg å bytte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf231 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det står 8GB max. skjermpanel er vel ikkje noko vanleg å bytte. Står max 16 på Lefdals side satt inn 12 i en tidligere versjon av 9-serien, tviler på at de har cappet det ytterligere... Skjerm er bare å løsne noen clips, skruer og skjermkabel, og smelle inn den nye =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå