KaLasH Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei alle sammen. Har planer om å fyre i gang NWN igjen. I den anledning vil jeg ha tips på gode SinglePlayer moduler til NWN. Må en ha Shadows of Undrentide for å spille de nyeste modulene? Noen som spiller dette over nettet forresten? Fyr løs *grin* Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vet om ein modul der du kan sitte på stoler Lenke til kommentar
ewt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Biowares hjemmeside Det står under beskrivelsen om du må ha SoU exp. modulene har fått rating av brukerne, så her er det bare å velge fra øverste hylle... Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hehe, sitte på stoler, lol. Tenker på gode singleplayer moduler. Har spilt litt av den originale storyen til NWN. Kan ikke si jeg klarte å leve meg helt inn i den. Har du prøvd noen av dem ewt? Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Husker jeg spilte en ganske artig singelplayer-modul. Tror det var Daggerdale den het. Uansett finner du jo alle moduler du kan ønske deg på Nwvault sine sider. Topp modul-side. Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Penultima serien er veldig god.. mye humor innpakka i en god historie http://www.pixelscapes.com/penultima/ elegia eternum, som er laged av samme fyrn er bra den og.. du kan laste ned 2 versjoner der den ene har custom voices.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå