Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har dreit meg ut igjen….. Hjelp meg, vær så snill


Anbefalte innlegg

Skal gjøre det kort.

 

Sendte han en melding hvor jeg langet ut om mine følelser for han, og avsluttet meldingen med at vi ikke bør treffes mer… (fordi det er avstand mellom oss akkurat nå)

 

Han svarte tilbake at han visste ikke hva han skulle si, og at han håpet at jeg ville treffe han i fremtiden.

 

Jeg har dreit meg ut. Hvorfor i helvete gjorde jeg dette? Har sendt tilsvarende meldinger i fylla om følelsene mine, men han tar tatt det så pent og ikke blitt skremt.

 

Jeg har jo lyst til å se han igjen i høstferien, men føler det blir så JÆVLIG KLEINT å ombestemme meg etter en slik melding. Jeg vet jo at han vil se meg også...

 

Hva skal jeg gjøre nå? Herregud, får lyst til å legge meg ned å dø.



Anonymous poster hash: 08733...808
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor skal jeg holde meg unna? Jeg vil jo innerst inne se han, og han vil se meg.

 

Ja, jeg innser det det, jo. De er de færreste som utvikler følelser etter så kort tid men jeg tenker, hva, hvis, om vi hadde fortsatt og møtt hverandre, om det kunne utviklet til noe mere over tid...

 

Anonymous poster hash: 08733...808

Det gjør ikke det. Du utsetter deg bare for å bli mer såret. Om to mnd så får vi sikkert høre hvor drittsekk han var som lekte med følelsene dine og at du er helt knust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...