Takras Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 I andreutgaven av Descent er det alle mot en, og en mot alle.ANMELDELSE: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Whoa ser utrolig kult ut - jeg ser de er utsolgt på brettspill.no - hvor ellers får man kjøpt dette? Lenke til kommentar
Takras Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Whoa ser utrolig kult ut - jeg ser de er utsolgt på brettspill.no - hvor ellers får man kjøpt dette? Jeg ser det har det inne på spillsjefen.no. Da får du det i løpet av meget kort tid. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Kjøpte dette da det kom for et par år siden, spilte det mye den sommeren og utover høsten. Veldig taktisk, vi brukte mye tid på hver tur, for vi ble tidlig klar over at det å kaste bort bare én eneste tur kunne koste dyrt. Anbefaler også å finne en stabil gruppe, samt å spille med alle fire heltene uansett hvor mange spillere det er. Og kjøp conversion kit-et uansett om du har gamle brikker eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Outland selger det i butikkene for 799,-. Men uten en gruppe på 4-5 stk er det vel ikkeno moro, siden en må spille overlord. 2 stk blir litt tafatt da. Endret 7. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Er en stund siden jeg har spilt dette, kanskje jeg burde prøve å få tryllet frem noen medspillere. Har spilt gjennom halve kampanjen et par ganger nå, begynner å bli litt lei, mulig jeg skulle gitt en av ekspansjonene en sjanse. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har hatt 1st edition i noen år, og spilte igjennom nesten alle adventurene som fulgte med, med en fast gruppe. Deretter kjøpte jeg Well of Darkness, som gjorde jobben min som Overlord litt mer spennende. For oss fikk spillet en helt ny dimensjon når vi utvida med Road to Legend, som gjør hele spillet om til en diger kampanje. Dungeons blei mindre, så det blei mer naturlig å spille igjennom en dungeon i løpet av en kveld, men samtidig hadde man en gjennomgående "historie" å spille, som tar lang tid å fullføre. Jeg ser med glede at Second Edition tilsynelatende har inkludert kampanjetankegangen i hovedspillet, i og med at artikkelforfatter nevner at heltene får erfaring osv., så kanskje jeg skal vurdere å hoppe over på den nye utgaven. Den eneste ulempen vil da være at jeg må male alle figurene på nytt, og kanskje til og med støpe og male nye brettbiter. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Du kan spille med alle heltene og monstrene fra originalspillet med ekspansjoner om du tar plukker opp konversjonspakka. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg vil anbefale å plukke opp den pakken uansett om du har originalspillet eller ikke. Går fint å bruke andre figurer (personlig klippet jeg ut pappbiter til alle monstrene), og det gir overlorden mye mer valgfrihet. Lenke til kommentar
jrs Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det har faktisk kommet en ny Expansion, som gjør at man kan spille uten Overlord. Støtter 1-4 spillere: http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite_sec.asp?eidm=176&esem=2&esum=259 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvor bra funker det? Jeg plukket opp The Trollfens her om dagen, tenkte å se om jeg får med folk på å kjøre den som fristilt kampanje. Når den er så kort må det da gå an å fullføre uten av halvparten faller fra på veien. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Enormt bra spill. Fungerer like bra med to spillere som med fem. Litt vel dyrt (utvidelsespakkene, spesielt her i Norge, koster like mye som "vanlige" hele brettspill), men verd pengene. Uendelig mange timer moro og toppers produksjonskvalitet! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Edit: Dobbelpost. Slik går det når man eier ADSL fra Homenet.... Endret 12. september 2014 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Takras Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Ai se det, en solo/coop-utvidelse? Den må prøves ut, takk for tipset The Trollfens var et artig kapittel, men enda mer følelse av rushing. Likte kartene og oppdragene godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå