DLillemo Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hei, mitt navn er Dan. Jeg har en Minecraft Realms server som jeg startet opp igjen når 1.8 kom. Dessverre så er kun 3 av spillerene aktive i dag, og jeg trenger mer aktivitet Hvor 2 av spillerne bruker vel en 2-5 timer i spillet pr dag Dette er en survival server, hvor vi har bosatt oss i en village Jeg ønsker å møte 1-5 nye spillere som kan være med å bidra med kreative hus og sosial tilværelse Jeg ønsker personer som er sosiale (dvs, at man hilser på hverandre når vi logger inn, er med delvis eller helt i samtalene og sier adjø når man forlater spillet). Bråkjekk og frekk, ønskes ikke. Stikkord: Hyggelig. Jeg ønsker personer som ikke lager masse vissvass, men er litt kreative og ønsker å bygge ut til en større by Vi er veldig generøse, og er flinke til å dele med hverandre. Ingen stjeling - griefing. Her spør man, så får man Kort referat om deg selv, samt brukernavnet ditt i MC, så er du brått en kandidat Prekæs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå