Houdini Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Hei. Jeg har en mappe med en del filer som jeg gjerne vil oppdatere med en nyere versjon jeg har lastet ned. Problemet er at zipfilen jeg lastet ned også inneholder en del filer jeg ikke vil ha. Scenarioet er ca slik: Mappe "Nyzip" (F:\) Mappe "Gammel" (E:\)Fil1 Fil1 Fil2 Fil3 Fil3 Fil4Fil4Fil5 Jeg ønsker å kopiere Fil1, fil3 og fil4 mens fil2 og 5 ikke skal kopieres. Jeg prøvde å bruke kommando /xl i robocopy men det gikk ikke, ingen filer ble kopiert. Jeg tror det er fordi filene jeg vil kopiere er nyere og har en annen størrelse (de har har samme navn) Er det noen her som kan fortelle meg hvilken kommando jeg må bruke? Endret 7. september 2014 av Houdini Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Jeg fant ut hva jeg har gjort feil. Jeg så ikke at filene i den ene mappen hadde navn *.7z og i den andre *.zip Jaja, får skylde på at det er for tidlig på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå