fsx v1.1 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hei. igår drakk jeg mye brus og fortsatte å erstartte vann med brus også på morgen drakk jeg også litt brus men klokka 12 på dagen så kjente jeg smerter i magen på nedre del under navelen. Har det fremdeles, noen som veit hva det er? er litt usikker på at det er pga brusen da men. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Oppdatering: Et par timer etter jeg skrivde dene tråden så ringte jeg legevakta og ble akutt tatt inn på sykehus der jeg opererte magen for utposning i tarmen (Den var betennelse og den revna så måtte kutte litt og sy) Så nå er smerten borte Endret 12. september 2014 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 TS sin innledende symptombeskrivelse kunne fort foreslås å være gassdannelse i tarmen etter overdrevent inntak av kullsyreholdig væske. Hvorpå noen kanskje ville ha foreslått å vente til neste dag. Imidlertid viste det seg å være noe helt annet langt mer alvorlig - ruptur på tarmen. Potensielt kunne dette ha ledet til bukhinnebetennelse, som i noen tilfeller kan ha dødelig utgang. Dette er jo et glimrende eksempel på at forumet ikke er det stedet man oppsøker helsehjelp i akutte tilfeller. Selv om det finnes kompetent helsepersonell i forumet, vil det aldri erstatte et møte med helsepersonell irl. Dette er vel en grei sak til ettertanke? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jepp og slutt med å drikke brus, drakk selv mye brus nå er det mye mere vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå