Gå til innhold

[Løst] Hosting av PHP applikasjon m/ Zend Framework

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg driver å utvikler en PHP applikasjon hvor jeg har tatt i bruk Zend Framework (versjon 1). Vet ikke om dette er det riktige stedet å plassere dette spørsmålet, men er det noen her som vet om en rimelig hosting-leverandør som støtter PHP med Zend Framework?

Pratet med one.com, men de støtter ikke sier de. Tror hovedårsaken har med at Zend benytter diverse .htaccess rewrite rules for mer elegante URL-er (MVC) som one.com ikke tillater.

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne jo se på Digital Ocean om du trenger en server der du trenger full kontroll; så lenge du vet hva du gjør er dette et veldig godt valg.

Takk for tipset. Ser ut som det krever litt mer dette. Jeg hadde ikke tenkt å stå for installasjon og drift av OS, Apache og MySQL selv. Må man ikke det her? Mulig jeg kan gjøre det etterhvert, men foreløpig har jeg ikke gode nok kunnskaper eller tid til å sette meg inn i det. Finnes det noe lignende hvor man kan eskalere opp og ned hvor mye kapasitet man vil ha etter behov - men hvor man ikke drifter server-softwaren selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...