2ball_ Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Hei! Har en Rotel RX802 reciever liggende, som skal restaureres. Tenkte i samme sleng å finne en platespiller til den, men jeg har liten til ingen.. Nei, jeg har ingen nevneværdig erfaring med platespillere. Så.. Hva bør jeg se etter for å skille skrapet fra gullet? Endret 6. september 2014 av 2ball_ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Pro-ject, Rega og Denon har i hvert fall en del gode spillere. Du får i mange tilfeller det du betaler for. En god inngangsbillett til en fornuftig pris kan være RPM 1.3. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Og dette er saker og ting jeg kan være så heldig å finne på fretex/returstasjon? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Og dette er saker og ting jeg kan være så heldig å finne på fretex/returstasjon? Tvilsomt. Gamle Rega og Dual, kanskje. Finner du noe der er det jo bare å ta det og prøve det ut. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 ok, takk! Er ikke noe problem å reparere om jeg finner noe defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå