Ingeniør Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Problemet er vel verst om noen "tyster". Men uansett er jo risikoen at de tilfeldigvis passerer. Men det er det overalt. Ingen plasser er garantert politifri Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Tystere er det mange av, tråder opp og ned med folk som tar bilde eller følger etter og kaster stein på bilene. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Bleh, synes bare det er artig når jeg ser en sladde litt. Selvfølgelig kontrollert da, ikke total grisekjøring. Vurderer en E46, er 18 i mai, pappa sier han kan betale andre halvdelen av bilen. Så hvis jeg sparer 20k så betaler han det samme. Hvilken motor bør jeg gå for? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Gamle HiAcer med rwd er morsomme på vinteren..... med mindre du faktisk skal noe sted. Endret 8. september 2014 av sedsberg 2 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Vil vel bli rundt 320 tenker jeg til den prisen... Forøvrig kom jeg på et tilfelle jeg rotet på meg en liten sladd utilsiktet rett foran en politibil... eneste jeg la merke til var et surt blikk fra den kanten... Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Vil vel bli rundt 320 tenker jeg til den prisen... Forøvrig kom jeg på et tilfelle jeg rotet på meg en liten sladd utilsiktet rett foran en politibil... eneste jeg la merke til var et surt blikk fra den kanten... Tenker det jeg og, usikker med bensin eller diesel da. Au da, men du var veldig heldig da, at de ikke gidde deg bot eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå