Gå til innhold

Den lille Dead Rising 3 tråden

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er rart at det ikke har vært mer snakk om dette spillet.

Tenker hvertfall nå som det har kommet på PC.

Er det noen her som har kjøpt det?

Hvordan fungerer det på deres maskin?

Fornøyd med porten?

Jeg har følgt litt av dramaen på Steam forumet og ser ut som det varierer veldig nå, med tanke på hvem som får til å kjøre dette spillet uten at det kræsjer.

Forstod jeg det riktig så har det allerede kommet en patch på 1.4 gb.

Om jeg kjøper spillet så tenkte jeg å kjøpe det her

Lag en user.ini fil å legg

gmpcr_unlock_frame_rate = True
(uten quote) i samme mappa som deadrising3

Den unlocker fps'en slik at dere ikke er locka til 30 fps :)

"If you are a console gaming neanderthal whos level of gaming is OohhuuhhhhNnn you'll love this" HAHAHA

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, forhåndsbestilte den på gamekeysnow for 218.- :)

Fungerer utmerket :D 60-90 fps maksa ut (kommer an på hvor jeg er)
Eneste jeg må klage litt på er muse bevegelsene (føles som om jeg har på v-sync hvor det er input delay)
Å spillet vil heller ikke boote på laptopen min (krasjer ved loadinga til hoved menyen)
Nja, porten har baby issues som alle porter har, men fungere greit, ingen krasj ingame på den stasjonære ennå.

Kjøp den heller på gamekeysnow, er mye billigere :p

Lenke til kommentar

Ble veldig glad når nyheten kom om at dette skulle komme til pc, så skal garantert anskaffe det selv. Usikker på om jeg skal vente litt, er så mye jeg skulle ha spilt for tiden!

Edit: Fin pris på gamekeysnow, får man det aktivert i Steam om man handler der?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Jepp :) Den fungerer slik at den emailen du bestiller med, om det enten er via direkte betaling eller paypa, så får du en bekreftelses link på den emailen du bruker som du kan klikke på å da blir du sendt til orderen din som da gir deg et bilde av cd-keyen :)

Har handla der 3 eller 4 ganger før uten problemer, å du får ordren din innen 47 sekunder etter bestilling, å systemet der kjører 24/7 :)

Vel, noe er steam, andre er origin eller uplay.

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Jeg er så skeptisk til steder som selger spill så billig som det. Handler for det meste kun hos Greenman Gaming / GamePlanets og selvfølgelig Steam-Origin-uPlay.

Siden jeg har så treg internett så hadde det jo vært ideelt å kjøpt det nå og lastet det ned i natt.

Hvor stor er nedlastningsfilen?

Lenke til kommentar

Vel, jeg var selv skeptisk til gamekeysnow pga siden, men testa med watch dogs, å det gikk plettfritt, så jeg kjøper alltid AAA steam spill derifra om dagen :p

Spillet tar 33GB. (hvorav ganske mange GB er bare lyd filer for italiensk, fransk, russisk osv.. Akurat som watch dogs.

Lenke til kommentar

Jeg har sett litt flere videoer og noe som slår meg er mouse acceleration (når du sikter). Jeg har tenkt å bruke muse og tastatur så da vil jeg ikke bli helt dårlig av det tullet.

Jeg venter til det kommer en patch eller noe. Akkurat nå må jeg prøve å redusere impulskjøpene mine ^^

Lenke til kommentar

Det koster ca. 170 kr på Kinguin.net. Har kjøpt masse spill derfra tidligere, aldri hatt noen problemer.

Kinguin er forøvrig en slags markedsplass der ulike nettbutikker selger spillnøkler til veldig lave priser. De har bra kundeservice, samt veldig streng policy for hvem som får lov til å selge der.

Lenke til kommentar

Spillet fungerer knirkefritt hos meg, var litt skeptisk etter å ha lest om alle problemene på steam-forumet og forventet vel noe trøbbel.

Kjører glatt på 1080p med det meste av innstillinger på high, AA slått av. Specs er i5 4690 og r9 280x.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er fantastisk selv om det har en del kræsjproblem hvis man ikke roller tilbake nvidia driveren. Har man lastet via feil download region vil det også være problem med å starte spillet. Det er også insane muse akselerasjon når du aimer med våpen.

Men utenom dette er det første nextgen spillet på PC vil jeg si, ufattelig bra grafikk. Har 100fps med alt på maks. (Må legge inn tweak for å få over 30 fps). Gameplaymulighetene er så insane mange.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Dette ble igrunn ett spontankjøp fra min side. Men fy søren for ett latterlig morsomt spill. Coop med en kompis er bare helt konge. Det er lenge siden jeg har spillt ett spill som har gitt meg så my latter.

Har hatt 1 kræsj helt i begynnelsen av spillet, men etter det har alt funger smertefritt. Fps ligger overaskende stabilt mtp antall zombier som til tider dukker opp.

Jeg spiller forøvrig med xbox kontroller og føler det passer best for meg iallefall.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt spillet, ble eller blir til at jeg kommer til å bruke Xbox kontroller. Til de fikser mouse acceleration tullet.

Unlocket 60 fps og kjører 1080p og fps ligger på rundom en stabil 60+

Koser meg så langt, men jeg måtte gå tilbake til 337.88 driverene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bare for å dobbeltsjekke, det går an å spille hele spillet i coop med en kompis? Ikke noe tull som i Splinter Cell Blacklist hvor det bare er noen missions langt uti spillet? Og coop funker i både Story, Overtime og Nightmare mode?

Jeg har prøvd å koble meg til en som jeg hadde på friends listen. Fant ikke ut hvordan man gjorde det.

Eneste jeg klarte var å joine random folk :s

FYI: For nVidia brukere så fungerer den nye driveren utmerket, man trenger hvertfall ikke å gå tilbake til en utdatert versjon.

Men det er "noen" som forsatt sliter.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...