Gå til innhold

Xbox kontroller koplet til PC

Anbefalte innlegg

Prøvde å kople til xbox kontrolleren til pcen for å spille men det funker ikke.

har lastet ned microsoft xbox 360accesories og kjørt joy.cpl, men den finner ikke kontrolleren. da jeg ser på enheter i devices and printers, så er den installert helt greit.

Noe jeg har glemt? Har restartet maskinen også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

har lastet ned microsoft xbox 360accesories og kjørt joy.cpl, men den finner ikke kontrolleren. da jeg ser på enheter i devices and printers, så er den installert helt greit.

Har du en reciver? Du får ikke koblet til Xbox 360 kontrolleren uten enten USB kabel, eller reciver.

Har selv denne: http://www.ebay.com/itm/For-Xbox360-Xbox-360-Controller-PC-Wireless-Gaming-USB-Receiver-Adapter-/310678629498?pt=US_Other_Video_Game_Accessories&hash=item4855e3ac7a

Her er en video som viser hvordan å installere det:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har du en reciver? Du får ikke koblet til Xbox 360 kontrolleren uten enten USB kabel, eller reciver.

Har selv denne: http://www.ebay.com/itm/For-Xbox360-Xbox-360-Controller-PC-Wireless-Gaming-USB-Receiver-Adapter-/310678629498?pt=US_Other_Video_Game_Accessories&hash=item4855e3ac7a

trenger man receiver da man ikke har trådløs kontroller? er det ikke bare å plugge usb kabelen inn i en usb port? PCen gjenkjenner den etc i kontrollpanalet, og driverne lases inn, men funker fortsatt ikke:(....må jeg kople vekk tastatur og mus kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sliter med nøyaktig det samme som trådstarter. Drivere er installert og joy.cpl er kjørt og alt er gjort etter "boka". Får ikke skiten til å komme opp i windows selv om win sier driverne er korrekt installert. Har fjerne og reinstallert flere ganger.

Kjører med en xbox 360 kontroller som er koblet til med USB plugg. Dette er egentlig en wirelesskontroller med kablet koblet til i front. Jeg har kasta batteriet da det konka ut til slutt og ikke fungerte lengre så jeg MÅ kjøre med kabel. Blei også litt bedre plass til fingrene uten batteri i veien. Dette er en GEN1xbox360 kontroller som fulgte med de første hvite 20 gig xbox360, ene.
Fant trådstarter noen løsning på dette? MÅ man ha en wireless device connector?
Siden dette "egentlig" er en trådløskontroller som jeg har kobla til med USB ladekabel må jeg da koble den til som en trådløs kontroller og ikke en USB kontroller? Jeg har forøvrig ikke noen ekstra løs Bluetooth dings for å koble inn i PC´en. Antar jeg burde kunne koble rett til bluetooth kontrolleren som sitter på hovedkortet på PCen hvis det er nødvendig?
Kontrolleren fungerer forøvrig fint på min aldrenede xbox360 med kabel
Lenke til kommentar

Trådløs kontroller med play'n'charge kit fungerer ikke. Du må ha enten receiver (original Microsoft) eller en USB-gamepad. Da skal det bare være å koble til og så funker det. Trenger ingen programvare eller ekstra drivere.

Har du en uoriginal kina-receiver har leg lest at du må installere spesielle drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...