DippyDawg Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Et bilbatteri vil ikke ha noen effekt, det er bare 12 volt.Litt rart at slike ting ikke lar seg filme, vil det si at folk innbiller seg det, eller farer man med ren løgn?Det er antall ampere som er farlig i et bilbatteri. Et bilbatteri er vel faktisk farligere å få strøm av enn stikkontakten. Er ganske sikker på at jeg ikke har blitt gal. Det er også en annen person som har fått oppleve det. Som sagt så er jeg ikke overtroisk, men har opplevd det jeg har opplevd. Den som ikke tror, han vil se...?? Endret 17. september 2014 av DippyDawg Lenke til kommentar
ELLE2013 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 spøkelse har eksistert fra tidens morgen så det er bare å akseptere Har de ikke fulgt med ,,åndenes makt ,, på tv Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Man kan vel heller si at muligens har troen på spøkelser eksistert i hele menneskets historie. Hva eventuelle vesener på andre planeter tror på er jo litt vanskelig å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå