CaZpeR Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Godt at det løste seg :-) 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Løste seg ikke allikevel ahhahaha. Siden jeg fikk GOTY edition av forza 5 som ikke inkluderer mer enn et par biler, så har ejg tydeligvis ikke retten på fifa 15, isteden kunne jeg få 150kr avslag på fifa som koster 600. Drit*tsekker. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ring forbrukerrådet på 03737 (fra 39 øre pr. Min), legg frem problemet og be om råd. De har god kunnskap om hva du kan/ikke kan kreve. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Ring forbrukerrådet på 03737 (fra 39 øre pr. Min), legg frem problemet og be om råd. De har god kunnskap om hva du kan/ikke kan kreve. fattern dro opp og krevde spiller (ja ble pappagutt i dette tilfellet) og han fikk ultimate team edition, ahhha... NEste gang bestiller jeg på nettet -_- takk uansett! Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hahaha.. Er ingenting pappa ikke fikser i sånne situasjoner! Er 26 år å bruker pappa selv til tider, da jeg ikke har guts nok 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Hahaha.. Er ingenting pappa ikke fikser i sånne situasjoner! Er 26 år å bruker pappa selv til tider, da jeg ikke har guts nok ser den, jeg er definitivt ikke fryktinngytende nok til å være innkrever haha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå