Gå til innhold

[HJELP] Samsung Galaxy S5, skjermen vil ikke rotere og auto belysning fungerer ikke.

sdf123

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp en helt ny Samsung Galaxy S5 telenor utgave men får ikke skjermen til å rotere. Eller at lysstyrken justeres automatisk. Har nå sist tatt en factory reset og fortsatt får jeg den ikke til å rotere eller justere lyset.

Har satt skjermrotasjon på og slått av "Smart rotasjon"(også prøvd med denne på). Har slått av og på telefonen, uten at det hjelper. Samme gjelder automatisk lysstyrke. Fikk tips om å laste ned Android Sensor Box, et program som lar deg sjekke Accelerometer, Light, orientation, Gyroscope-sensor. Jeg får ingen tilbakemelding på noen av dem. Når jeg tester samme program på min Nexus 4 telefon, så fungerer alt.

Noen som kunne testet dette på sin Galaxy S5 og sjekket om det fungerte?

Og, noen som har noen tips til ting å prøve før jeg sender den i retur for en fix?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoi. Lastet ned programmet (har også en S5). Alle sensorene mine fungerer som normalt og jeg får respons på programmet. Får trille kuler, snu på firkanter, fyre opp lyspære, osv. Høres ut som om du har fått en defekt enhet. Hvor kjøpte du telefonen? Burde vel være mulig å få en flett ny i stedet for en "fix"/reperasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...