Halvortheman Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har opplevd flere bsods med varierende feilmeldinger sånn som MEMORY_MANAGEMENT, IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, PFN_LIST_CORRUPT, BAD_POOL_HEADER. Jeg har lagt ved .txt fil som viser rapport fra siste BSOD. Virker som om det er ramen min, men er relativt ny kjøpt i Februar. Noen som har noen formening om hvordan jeg kan få fikset det eller må jeg kjøpe ny RAM. Har kjørt Windows Memory Diagnostic hvor jeg får opp at det er noe galt med hardware. Er det vanskelig og RMA noe, ramen er kjøpt hos Komplett. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Ville nok ha prøvd å få tak i en annen stick med ram for å sjekke, har du kjørt memtest86 på ram'en din nå? Ellers er det ikke noe vanskelig å RMA noe som helst på komplett. Logg inn, gå til min side og alle ordre. Klikk på gjeldende ordre Oppe i høyre hjørne har du søk retur innenfor garanti/reklamasjon. Fyll ut antall og send. Du vil da motta en epost med info om hvordan du skal sende varen Om de ikke finner noen feil med ram'en så er det du som må betale for frakt begge veier, så kjør memtest86 først. Vet du ikke hvordan google/youtube memtest86 Endret 6. september 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Hvordan kan jeg kjøre memtest86 hvis jeg ikke har cd-rom eller usb stick? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 da må du skaffe deg en usb stick Hvilken som helst fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå