Gå til innhold

Nokia 6600 lansert


akseln

Anbefalte innlegg

Min forhandler, itale har 100+ på lager av Nokia 6600. Disse selger så ut til butikkene igjen. Så levering imorgen er ikke utenkelig.

 

Btw..søk på kelkoo etter tilbud. Ser Telebutikken selger 6600 for 3276 kr med Netcom ActiveTALK abo.

 

Desverre er jeg ganske happy med med chess abo, så blir uten abo for meg.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eeehh, hallo! Har aldri hørt om noen mobiler som leveres uten batteri - sikker på at du ikke tenker på barneleker med "battery not included".

 

Det er ingen BT headset som "hører til", men 6600 er vel kompatibel med alle BT headset som støtter BT headset/handsfree profil både Nokia og andre leverandører.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg er så teit da. Har vel bare ikke vært inne i dette like lenge som deg. Lurte bare fordi jeg skulle legge inn en bestilling på mpx, og da kom det opp masse tilbehør som man også kunne bestille, deriblant batteri. Så da begynte jeg å lure på om det kunne være slik at det ble kjøpt utenom. :grine:

Lenke til kommentar

Hvilket batteri da???? Ser ikke noe på MPX, men bare en Nokia digital penn som ved en feil ligger undt "batteri" kolonnen.

 

ps. trodde at det var almenn kjent kunnskap at mobiltlf alltid leveres inkl. batteri. Hvis du ikke har vært "inne i dette så lenge" bør du kanskje begyne med en mindre avansert telefon enn 6600.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har vært "inne i dette så lenge" bør du kanskje begyne med en mindre avansert telefon enn 6600.

Nu vel, så vanskelig er den vel ikke å bruke. Det at den er avansert behøver ikke å bety at den er vanskelig. Synes grensesnittet ser mer ryddig ut og lett framkommelig enn på min 3310. I hvertfall ikke vanskeligere.

Lenke til kommentar

NÅ STÅR DEN TIL LADING!! Gleder meg sinnsykt, kommer til å bli en laaaaaaaaaaaaaaang natt. Gled dere alle dere som har bestilt. Måtte bare ha den i dag, fant den hos Oslo Telecom prisen var ca 500 mer enn mpx :-( men det var verdt det :-) Pass dere for Telbuikken.no de skulle ha 6490.- enda de oppgir en pris på 5012 på websidene sine...SVIN

Lenke til kommentar
NÅ STÅR DEN TIL LADING!!

Hvor lenge må den stå til lading før du kan begynne å leke med telefonen? Får ikke min før i morgen kveld.

 

Pass dere for Telbuikken.no de skulle ha 6490.- enda de oppgir en pris på 5012 på websidene sine...SVIN

 

Har også opplevd dette på Telebutikken med kommentar at det er "forskjellig pris på websidene enn i butikken". De er også notoriske med å avertere produkter som ikke er tilgjengelige!

Lenke til kommentar
jeg bestilte nettopp mobilen fra mpx...

 

sitter å tenker over hvor mye siemens taper på dette, jeg var jo opprinnelig bestemt på SX1, men ikke når jeg må vente.....

 

*endre signatur fra E700 til 6600* :p

Hvor mye blir porto på?

Har solgt min T610 nå. Så da blir det en 6600 på meg også tror jeg. *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...