akseln Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 I dag kom Nokia ut med en pressemelding som sier at leveransene av 6600 begynner nå. Kan nesten ikke vente: http://www.nokia.co.uk/nokia/0,,28358,00.h...0310/922164.xml Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hah! Siemens har driti så seriøst på draget Millionene ruller ut for hver dag 6600 er i hyllene uten at SX1 er der... Chigu Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Ja, ingen tvil om at Siemens kommer å tape stort på det der... Men folkens, var det andre enn meg som la merke til alle programmene som fulgte med? Så vidt jeg skjønner, har den "innebygget" zip støtte, som ville vært genialt. Det er jo masse å spare på det hvis en skal sende e-post. Dessuten følger Opera med! Og Wayfinder, hvis noen skulle har råd til en bluetooth GPS dings. Edit: Ops. Var visst kun demo versjoner... Men Opera ser ut til å være fullversjon! Endret 27. oktober 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 whooooeeeee..har hatt bestillingen inne hos MPX i over 3 uker nå..kan knapt vente!!!..der stod det MYE spennende. Norge er vel ikke prioritert marked..men ser vel for meg at de første bør komme innen en 14 dagers tid....men håper jo seff på noe kjappere enn det!! AKIRA Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 14 dager? du tror litt på julenissen akira? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 14 dager skulle vel ikke akkurat være urimelig det, når utsendelsen har startet... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg kan ihvertfall bekrefte, via mine kilder, at lys grå utgave kommer ca. 2 november, og rød farget kommer ca. 10 november. Håper dette var til hjelp for mange... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 14 dager? du tror litt på julenissen akira? Just what I was thinking... Det tar generelt lang tid før ting kommer til Norge. Jeg ville tippe på slutten av november før den er i på lager hos webshoppene. Tidligst. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 c_u_m8 Hvilke kilder har du? Det hadde vært litt interesant å få vite! Forresten så har jeg tro på at den kommer straks, med tanke på at , hvis noen av dere leste telehuset sin reklame avis i dag? der har den fått pris med abonnement osv, så når Telehuset, som vanligvis er trege med å få informasjon generelt når det gjelder Nokia telefoner, så er dette en stor nyhet! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 c_u_m8 Hvilke kilder har du? Det hadde vært litt interesant å få vite! Forresten så har jeg tro på at den kommer straks, med tanke på at , hvis noen av dere leste telehuset sin reklame avis i dag? der har den fått pris med abonnement osv, så når Telehuset, som vanligvis er trege med å få informasjon generelt når det gjelder Nokia telefoner, så er dette en stor nyhet! Vel, jeg vil helst ikke oppgi siden (for da blir det kanskje utsolgt av telefoner før jeg får kjøpt en) Anyway, en PM ligger og venter på deg Lenke til kommentar
Camilla84 Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hva slags telefon er dere snakker om....jeg må se bilde folkens!! Camilla Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hva slags telefon er dere snakker om....jeg må se bilde folkens!! Camilla du burde klare selv å finne produktsiden dens, når du vet det er en nokia 6600... jaja... her har du adressen: http://www.nokia.no/phones/6600 Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Nå ventes det kun på at kilden skal svare på om datoene er bekrefta og hvis de er det, så bestiller jeg i kveld eller i morra 10hi Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Var innom Nokia Store på byporten/Oslo i dag, bekreftet ankomst hos de er i morgen 28. Oktober. Tror utsendelsen startet litt før i går... Kan like at den har Opera fullversjon preinstallert. Men det har jeg egentlig visst lenge... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Kommer den ut imorra??? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) I morgen er kanskje en smule optimistisk... Et review av den, med masse bilder finner dere HER! Endret 27. oktober 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Kan hende den kommer imorra. Og den siden har jeg sett. Tror faktisk at jeg heller kjøper meg en 6600 istedenfor E700 jeg. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg tror den kommer i morra, jeg har hørt det en god stund nå, og i tillegg var han som jobbet på nokiastore helt sikker på at den kom i butikken deres i morgen! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 I morgen hadde bare vært helt kult! Ser også at IdeData har endret "antatt dato" fra 30.10 til 28.10. Det gjør de vel ikke uten grunn????? Bestilte for 1,5 mnd siden, så da er det bare å vente på postmannen *grin* Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2003 I morgen hadde bare vært helt kult! Ser også at IdeData har endret "antatt dato" fra 30.10 til 28.10. Det gjør de vel ikke uten grunn????? Bestilte for 1,5 mnd siden, så da er det bare å vente på postmannen *grin* nei, det gjør de nok for å selge.. hehe... men alltids mulig de får den inn så fort... apropos det med nokia store på byporten, de gangene jeg har vært der har ikke de gitt meg særlig positivt inntrykk... hver gang jeg har vært der har de ansatte vært kvinner (ikke at det er no galt i det) som virkelig ikke kunne noe særlig om mobiler.. de viste faktisk ikke om 7210, når jeg spurte i august i fjor.... men men, har ikke vært der på en stund... kan jo ha endra seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå