Gå til innhold

Nokia 6600 lansert


akseln

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ingen tvil om at Siemens kommer å tape stort på det der...

 

Men folkens, var det andre enn meg som la merke til alle programmene som fulgte med?

 

Så vidt jeg skjønner, har den "innebygget" zip støtte, som ville vært genialt. Det er jo masse å spare på det hvis en skal sende e-post.

Dessuten følger Opera med! Og Wayfinder, hvis noen skulle har råd til en bluetooth GPS dings.

 

Edit: Ops. Var visst kun demo versjoner... :( Men Opera ser ut til å være fullversjon!

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

c_u_m8

 

Hvilke kilder har du? Det hadde vært litt interesant å få vite! :p

 

Forresten så har jeg tro på at den kommer straks, med tanke på at , hvis noen av dere leste telehuset sin reklame avis i dag? der har den fått pris med abonnement osv, så når Telehuset, som vanligvis er trege med å få informasjon generelt når det gjelder Nokia telefoner, så er dette en stor nyhet! :p

 

;):woot:

Lenke til kommentar
c_u_m8

 

Hvilke kilder har du? Det hadde vært litt interesant å få vite! :p

 

Forresten så har jeg tro på at den kommer straks, med tanke på at , hvis noen av dere leste telehuset sin reklame avis i dag? der har den fått pris med abonnement osv, så når Telehuset, som vanligvis er trege med å få informasjon generelt når det gjelder Nokia telefoner, så er dette en stor nyhet! :p

 

;):woot:

Vel, jeg vil helst ikke oppgi siden (for da blir det kanskje utsolgt av telefoner før jeg får kjøpt en) :wow: Anyway, en PM ligger og venter på deg :cool:

Lenke til kommentar
I morgen hadde bare vært helt kult! Ser også at IdeData har endret "antatt dato" fra 30.10 til 28.10. Det gjør de vel ikke uten grunn????? Bestilte for 1,5 mnd siden, så da er det bare å vente på postmannen *grin*

nei, det gjør de nok for å selge.. hehe...

 

men alltids mulig de får den inn så fort...

 

 

apropos det med nokia store på byporten, de gangene jeg har vært der har ikke de gitt meg særlig positivt inntrykk...

 

hver gang jeg har vært der har de ansatte vært kvinner (ikke at det er no galt i det) som virkelig ikke kunne noe særlig om mobiler.. de viste faktisk ikke om 7210, når jeg spurte i august i fjor....

 

men men, har ikke vært der på en stund... kan jo ha endra seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...