Gjest Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hei, Skulle overføre noen filer til en mappe med skysynkronisering og klippet ut for så å lime inn. Når jeg trykte lim inn, skjedde det ingenting, så jeg tenkte jeg måtte ha glømt å trykke klipp ut, så gikk tilbake til forrige mappe. Dessverre var de nå forsvunnet. Det jeg har gjort for å finne ut av problemet: 1. Aktivert visning av skjulte mapper og filer. De var ikke tilstede. 2. Søkt etter filer. Ifølge søket på datamaskinen, er de fortsatt tilstede i den opprinnelige mappen når jeg velger "Åpne filplassering" (Altså har ikke blitt limt inn?) 3. Forsøkt å åpne musikkfiler, men får da feilmelding om at Windows Media Player ikke finner filen. Videre forteller den at koblingen til elementet i biblioteket til den digitale mediafilen kan være skadet. Med andre ord, typisk feilmelding fra Windows Media Player. Det er nokså viktige filer for meg, så håper det går an å få dem tilbake. Tips? Takker for svar! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Du kan prøve Recuva med deep search aktivert. Ellers så vil jeg tipse om at du alltid kopierer for så å slette filen om du ønsker å flytte den, da filene rett og slett forsvinner/blir korrupte om du får en feilmelding underveis. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Ja, de blir ikke slettet før de faktisk er bekreftet kopiert over. Ville oppdatert og/eller dobbeltsjekket at de ikke ble flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå