Ronald Ulysses Swanson Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ferdig utlært nå, mao? Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Ferdig utlært nå, mao? Joda. Har bare hatt en arbeidsdag foreløpig da. Men jeg er ganske forvirret når det kommer til for eksempel kiwi, for etter at jeg har tastet PLU-koden så kommer det opp sånn kilo greier, og da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Det skjedde vel 2 ganger i går, men jeg fikk det aldri helt med meg. Han som lærte meg opp gjorde det så fort. Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Ferdig utlært nå, mao? Joda. Har bare hatt en arbeidsdag foreløpig da. Men jeg er ganske forvirret når det kommer til for eksempel kiwi, for etter at jeg har tastet PLU-koden så kommer det opp sånn kilo greier, og da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Det skjedde vel 2 ganger i går, men jeg fikk det aldri helt med meg. Han som lærte meg opp gjorde det så fort. fordi kiwi har stk pris eller hva det nå står på den PLU-lista mi Lenke til kommentar
jjjkkkakeikds Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Halla! Hvordan gikk det? Jeg lagde meg bruker kun for å svare i denne tråden, men så ser jeg at den er et par måneder gammel... Frossen ørret er 1981 ;-) Den er jo ganske phet å kunne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå