Margiee Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg skal ha min første arbeidsdag på mandag hos Coop Mega, og er ganske nervøs for dette. Jeg vet at jeg får opplæring, men det hadde vært herlig å vite at jeg kan litt fra før. Spesielt dette med PLU-koder. Jeg finner ikke en liste over Coop sine koder på nett, så om noen har dem tilgjengelig hadde jeg satt utrolig stor pris på om et bilde av dem ble lastet opp I tillegg, dette med norsk tipping og rikstoto, kan noen forklare meg hva jeg bør kunne om dette? Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Tviler på at det finnes en arbeidsgiver som forventer at du kan PLU før det har gått noen uker (gjerne måneder ved deltidsstilling), og i alle fall ikke før første arbeidsdag! Så tror du kan slappe av, de må læres over tid. Det er ganske mangen av de Dette lærer du også over tid, så tok vel vi noen kurs på nettet. PS: PLU for tomat er 5500 (om eg da husker rett) 1 Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Jeg vet at det ikke er forventet.. Men jeg blir veldig lett stresset Så det hadde vært beroligende å vite at jeg har litt forkunnskaper Forresten, vet du hvor på nettet jeg kan ta et slikt kurs? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Du vil bli sittende ofte og bla i den PLU-kode lista som henger i kassa ja. Spesiellt når folk kommer med en haug frukt og grønt som ikke har strekkoder. Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Du vil bli sittende ofte og bla i den PLU-kode lista som henger i kassa ja. Spesiellt når folk kommer med en haug frukt og grønt som ikke har strekkoder. Jupp, jeg vet.. nettopp derfor jeg ønsker å lære en del før jeg begynner. Jeg vet at mange blir sittende alene i kassa etter et par timer.. Og da vil jeg gjerne slippe å bla og bla for hver frukt eller grønnsak som kommer Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Regner med at du vet hva alle tingene de selger er^^ Noen ganger kjøper jeg ting jeg ikke vet hva er en gang og da hadde vi slitt om den nye i kassa spurte hva det var Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Regner med at du vet hva alle tingene de selger er^^ Noen ganger kjøper jeg ting jeg ikke vet hva er en gang og da hadde vi slitt om den nye i kassa spurte hva det var Nei det vet jeg ikke.. Jeg har jo ikke begynt enda.. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Plu kodene lærer du deg fort. Det er verre å glemme di Vet ikke om det er samme koder som coop marked men jeg kan endel koder. Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Plu kodene lærer du deg fort. Det er verre å glemme di Vet ikke om det er samme koder som coop marked men jeg kan endel koder. Jo, alle coop butikkene har de samme, slik jeg har forstått det.. Du har vel ikke et slikt hefte med alle kodene i? Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Ingen som har PLU-kode-liste?? Hadde satt veeldig stor pris på det! Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 alternativt, dra nedom jobben og spør om de kan få med deg liste hjem. Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 alternativt, dra nedom jobben og spør om de kan få med deg liste hjem. Det er ikke gåavstand, og bilen er ikke hjemme.. Anyone? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Vet at alle butikker i Norgesgruppen har egne kurs (nettbasert) for opplæring av nyansatte, så regner med at det er noe sånt i Coop også. Det kommer uansett til å ta litt tid før det sitter i fingrene, så det er bedre at du skriver en liten liste fortløpende med de mest solgte PLU-varene (som har en kode du ikke husker) - som du kan ha med deg rundt Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Vet at alle butikker i Norgesgruppen har egne kurs (nettbasert) for opplæring av nyansatte, så regner med at det er noe sånt i Coop også. Det kommer uansett til å ta litt tid før det sitter i fingrene, så det er bedre at du skriver en liten liste fortløpende med de mest solgte PLU-varene (som har en kode du ikke husker) - som du kan ha med deg rundt Ja, det skal jeg sørge for.. Men nå spurte jeg etter en liste med PLU-koder, slik at jeg kan begynne å pugge, slik at det går litt bedre første gang jeg sitter i kassa Lenke til kommentar
Denjam Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Ingen som har PLU-kode-liste?? Hadde satt veeldig stor pris på det! Hei! 5730 - Bananer 5500 - Tomater 5516 - Agurk 5681 - Poter 330 - smågodt 323 - nøtter i løsvekt 5526 - Paprika (rød) Her er noen av de aller, aller mest brukte. Men slapp av! Når du begynner, vil det bli utdelt en PLU-huskeliste. Får du sitte mye i kassen, så vil de fleste av disse sitte godt i fingrene allerede etter dag én. Nå er det fire år siden jeg satt i kassen sist, men de fleste kan jeg enda Kursnettsiden er forøvrig kompetanse.coop.no, men du vil ikke kunne logge deg inn der før du har fått tildelt et ansattnr., samt vet hva deres SAPnr er. Endret 6. september 2014 av Denjam 1 Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Ingen som har PLU-kode-liste?? Hadde satt veeldig stor pris på det! Hei! 5730 - Bananer 5500 - Tomater 5516 - Agurk 5681 - Poter 330 - smågodt 323 - nøtter i løsvekt 5526 - Paprika (rød) Her er noen av de aller, aller mest brukte. Men slapp av! Når du begynner, vil det bli utdelt en PLU-huskeliste. Får du sitte mye i kassen, så vil de fleste av disse sitte godt i fingrene allerede etter dag én. Nå er det fire år siden jeg satt i kassen sist, men de fleste kan jeg enda Kursnettsiden er forøvrig kompetanse.coop.no, men du vil ikke kunne logge deg inn der før du har fått tildelt et ansattnr., samt vet hva deres SAPnr er. Mange takk, da skal jeg i alle fall pugge de til mandag men om noen har hele listen, vil jeg veeldig gjerne se den Endret 6. september 2014 av Margiee Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 husk, det viktisgste er ikke PLU-kodene..høffligheten Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 husk, det viktisgste er ikke PLU-kodene..høffligheten Ja, altså, jeg er fullt klar over at det er viktig å være høflig. Men nå spurte jeg etter en liste med PLU-kodene for å føle meg tryggere i starten. Geez Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Virker ikke så høffelig da Teitere kunder en denne qouten kommer du uansett til å møte på 1 Lenke til kommentar
Margiee Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Virker ikke så høffelig da Teitere kunder en denne qouten kommer du uansett til å møte på Hvilken quote? Jeg stilte et ganske tydelig spørsmål, om noen kunne legge ut PLU-kodene. Den eneste som svarte relevant var Denjam. Og ja, jeg vet at noen kunder er teite. Du trenger ikke fortelle meg det heller Men om noen andre en eller annen gang skulle ønske Coop sine PLU-koder så har jeg de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå