ilpostino Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Gamer.no spesifiserer seg mot spillere og har blandt annet prewievs og omtaler om spill som kommer/har kommet. er det ikke da litt rart at VG er tidligere ute enn gamer.no på omtale av Max Payne 2? Her er omtale Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Det er flere grunner til at VG kan være før Gamer.no med en slik omtale. 1. Den viktiste årsaken akkurat nå er at vi jobber med relanseringen av nye Gamer.no, og har valgt å satse alt på den. 2. VG skriver langt kortere og mindre omfattende omtaler enn oss. Vi bruker følgelig lenger tid per omtale enn VG. Vi jobber også på fritiden, og kan kanskje ikke bruke like mange timer pr. dag som en VG-ansatt med full lønn. 3. Det varierer når vi får spill fra leverandør. Noen ganger får kanskje VG et spill lenge før oss, en annen gang kan det være motsatt. Her har du et knippe årsaker. Vi kommer sterkere tilbake snart. Garantert. Endret 27. oktober 2003 av Aasgaard Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dessuten var ikke mp2 noe å skryte av! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dessuten var ikke mp2 noe å skryte av! Nå får du roe deg! Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 vg's andmellelse var mer en historie.... max payne 2, et greit spill Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Litt offtopic, men Dikky, den signaturen din er feil! : du har ikke rundet 1337 poster Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Den andmelelsen var jo slum da, rett og slett elendig i forhold til gamer.no sine andmeleleser(for et ord :gretten:) generelt. Endret 27. oktober 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 I tillegg skriver VG annerledes omtaler enn det vi gjør. Det er absolutt ikke negativt, men for vår del skriver vi dypere omtaler da vi er en nisjé-side. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Var bra nok omtale det der (min mening) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 elsket Max Payne 1 og tror jeg kommer til å like nummer 2 ganske bra også.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Synes det var en meget bra omtale av spillet. Er også enig i gamer.no sine argumenter om lengre omtaler, nisjeprodukt etc. Men i omtalen la jeg merke til ett sitat: "Payne selv aner ikke hvor vellykket dette er som voksenspill" Hehe, men han fikk hvertfall minst ett hint. På tavlen hans i politistasjonen står det skrevet "You're in a computer game" (Eller noe sånt) Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Litt offtopic, men Dikky, den signaturen din er feil! : du har ikke rundet 1337 poster Hva er egentlig så spess med å ha 1337 poster? No spess med akkurat det tallet? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Litt offtopic, men Dikky, den signaturen din er feil! : du har ikke rundet 1337 poster Hva er egentlig så spess med å ha 1337 poster? No spess med akkurat det tallet? Tror dette kan være noe ;-) http://www.urbandictionary.com/define.php?term=1337 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 digget den andmeldelsen gleder meg til max payne 2 kommer til den lokale spillesjappa, så jeg får kjøpt meg en kopi... men alle gamer.no folka driver vel ikke på med det nye designet? Hva har de gjort i det siste? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 digget den andmeldelsen gleder meg til max payne 2 kommer til den lokale spillesjappa, så jeg får kjøpt meg en kopi... men alle gamer.no folka driver vel ikke på med det nye designet? Hva har de gjort i det siste? Mer eller mindre jo. I tillegg kan vi ikke legge ut nytt materiale før det nye designet er ute. Men vi er tilbake for fulle maskiner om litt! Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 bra omtale - max payne er et bra spil men synd det er så kort Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 digget den andmeldelsen gleder meg til max payne 2 kommer til den lokale spillesjappa, så jeg får kjøpt meg en kopi... men alle gamer.no folka driver vel ikke på med det nye designet? Hva har de gjort i det siste? Mer eller mindre jo. I tillegg kan vi ikke legge ut nytt materiale før det nye designet er ute. Men vi er tilbake for fulle maskiner om litt! Og hvor lenge er "litt"? Er det snakk om uker eller måneder her? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fælt til masing da... Ikke at jeg har noe med det, men uansett.... La dem ta den tiden de trenger, nyt livet... spis en is : Men jeg vil bare si at Max Payne 2 er krem Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 666+1337=2003 Farlig... Anyways, liker ikke omtalene til VG, de er for grunne:( samme med dagbladet og itavisen.. bah GO Gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå