Gå til innhold

Spillverket.no: Omtale av Max Payne 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flere grunner til at VG kan være før Gamer.no med en slik omtale.

1. Den viktiste årsaken akkurat nå er at vi jobber med relanseringen av nye Gamer.no, og har valgt å satse alt på den.

2. VG skriver langt kortere og mindre omfattende omtaler enn oss. Vi bruker følgelig lenger tid per omtale enn VG. Vi jobber også på fritiden, og kan kanskje ikke bruke like mange timer pr. dag som en VG-ansatt med full lønn.

3. Det varierer når vi får spill fra leverandør. Noen ganger får kanskje VG et spill lenge før oss, en annen gang kan det være motsatt.

Her har du et knippe årsaker. Vi kommer sterkere tilbake snart. Garantert. ;)

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Synes det var en meget bra omtale av spillet. Er også enig i gamer.no sine argumenter om lengre omtaler, nisjeprodukt etc.

Men i omtalen la jeg merke til ett sitat: "Payne selv aner ikke hvor vellykket dette er som voksenspill"

Hehe, men han fikk hvertfall minst ett hint. På tavlen hans i politistasjonen står det skrevet "You're in a computer game" (Eller noe sånt) :lol:

Lenke til kommentar
digget den andmeldelsen :woot:

gleder meg til max payne 2 kommer til den lokale spillesjappa, så jeg får kjøpt meg en kopi...

men alle gamer.no folka driver vel ikke på med det nye designet? Hva har de gjort i det siste?

Mer eller mindre jo. I tillegg kan vi ikke legge ut nytt materiale før det nye designet er ute.

Men vi er tilbake for fulle maskiner om litt!

Lenke til kommentar
digget den andmeldelsen  :woot: 

gleder meg til max payne 2 kommer til den lokale spillesjappa, så jeg får kjøpt meg en kopi...

men alle gamer.no folka driver vel ikke på med det nye designet? Hva har de gjort i det siste?

Mer eller mindre jo. I tillegg kan vi ikke legge ut nytt materiale før det nye designet er ute.

Men vi er tilbake for fulle maskiner om litt!

Og hvor lenge er "litt"? Er det snakk om uker eller måneder her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...