Sneglehuset Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Jeg trenger mer plass på min iPad og har slettet filer for det. Problemet er at jeg lastet inn bilder, slettet alle sammen igjen, men når jeg forsøker å importere flere bilder til iPad'en så sier det at det ikke er plass til ett eneste ett - selv om jeg nettopp hadde slettet minst 50 bilder. Noen som har en idé om hva som kan ha skjedd, og har gode råd? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 jeg vil tippe en eller anna prosess trenger mer plass, og så fort du sletter noe benyttes denne plassen til det den trenger plass til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Gå til Innstillinger/Generelt/Bruk, vent til den oppdateres, så ser du hva som bruker plassen. Lenke til kommentar
Sneglehuset Skrevet 6. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Jeg vet jo forsåvidt hva som opptar plassen; det merkelige er at etter at jeg hadde slettet filer var det fremdeles ikke mer plass enn før jeg slettet dem. Her er nøyaktig det jeg gjorde og hva som skjedde: 1. Jeg importerte ca 50 bilder fra et SD kort via en adapter. 2. Jeg slettet alle disse bildene, etter å ha lastet dem opp på internett. 3. Jeg forsøkte å importere nye bilder på samme måte som før, fra samme SD kort som før, men fikk ikke importere ett eneste ett, beskjeden var at det ikke var mer plass på iPad'en. Alt dette skjedde på mindre enn 15 minutter og jeg gjorde intet annet i dette tidsrommet. I og med at jeg klarte å importere bildene på første forsøk og deretter slettet dem, burde jeg jo kunne importere like mange nye bilder igjen. Så jeg lurer på om det finnes "rester" av apper eller filer på iPad'en som opptar plass, og om så er, om det er mulig å rydde opp i disse - slette dem? Lenke til kommentar
Sneglehuset Skrevet 6. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 En ting til: det står at jeg bruker 13 GB men har bare 216 MB til disposisjon, hva kommer dette av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. september 2014 Rapporter Del Skrevet 6. september 2014 Husk at operativsystemet bruker av det minnet som er tilgjengelig, og iOS tar vel i underkant av 2 GB. Lenke til kommentar
Sneglehuset Skrevet 7. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Dersom iOS tar opp litt under 2 GB skulle jeg teoretisk sett fremdeles ha i overkant av 1 GB med fri plass... Skjønner fremdeles ikke hva som skjedde med bildene.. Jeg har inntrykk av at plass blir opptatt av noe som ikke er "synlig" - kanskje rester av apper eller filer som er slettet? Lenke til kommentar
Sneglehuset Skrevet 7. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Har lagt sammen plassen alle apper og filer tar opp; da kommer jeg til i overkant av 10 GB. Dersom iOS opptar ca 2 GB kommer jeg til rundt 13 (det Bruk funksjonen altså sier er opptatt). Hvor er da de resterende 3 GB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå