Gå til innhold

Trenger mer plass på iPad


Sneglehuset

Anbefalte innlegg

Jeg trenger mer plass på min iPad og har slettet filer for det. Problemet er at jeg lastet inn bilder, slettet alle sammen igjen, men når jeg forsøker å importere flere bilder til iPad'en så sier det at det ikke er plass til ett eneste ett - selv om jeg nettopp hadde slettet minst 50 bilder.

 

Noen som har en idé om hva som kan ha skjedd, og har gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet jo forsåvidt hva som opptar plassen; det merkelige er at etter at jeg hadde slettet filer var det fremdeles ikke mer plass enn før jeg slettet dem.

Her er nøyaktig det jeg gjorde og hva som skjedde:

 

1. Jeg importerte ca 50 bilder fra et SD kort via en adapter.

2. Jeg slettet alle disse bildene, etter å ha lastet dem opp på internett.

3. Jeg forsøkte å importere nye bilder på samme måte som før, fra samme SD kort som før, men fikk ikke importere ett eneste ett, beskjeden var at det ikke var mer plass på iPad'en.

 

Alt dette skjedde på mindre enn 15 minutter og jeg gjorde intet annet i dette tidsrommet. I og med at jeg klarte å importere bildene på første forsøk og deretter slettet dem, burde jeg jo kunne importere like mange nye bilder igjen. Så jeg lurer på om det finnes "rester" av apper eller filer på iPad'en som opptar plass, og om så er, om det er mulig å rydde opp i disse - slette dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...