Majjan Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Pillars of Eternity later til å være på sporet av noe stort.SNIKTITT: Pillars of Eternity Lenke til kommentar
Photec Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Først wasteland 2 og nå PoE? Dette er en god tid 2 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Håper spillet støtter 6 karakterer bedre enn Baldurs gate etc. Var ofte et mareritt å navigere gjennom dungeons med super smale korridorer med så mange på slep. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Kastet penger på dem da de var åpne for det på Kickstarter (such hipster) og har holdt meg unna helt siden da. Lest en og annen update, men har en følelse på at dette blir noe spesielt - iallefall for meg - så jeg venter til det er ferdig før jeg vil se/oppleve det. Såååeh, det var min ikke-så-veldig-nyttige post for i dag. 1 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Årets spill for min del. Endelig et skikkelig rollespill. Lei action spill med rpg stempel. 3 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg kjenner at både det de selv har skrevet om så vel som det som anmelderen tar frem får det til å kile på akkurat de rette stedene i kroppen min. Pillars kan bli stort! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Først wasteland 2 og nå PoE? Dette er en god tid Nei, først var Divinity. Så Wasteland 2, så Pillars of Eternity. Så kommer Planescape-oppfølgeren! 2 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 De har tilogmed inkludert den gode gamle beskjeden 'You must gather your party before venturing forth'. Rett ut ifra Baldur's Gate 1. 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Håper de får til multiplayer på spillet. Driver for tiden og spiller gjennom Icewind Dale 2 med en kamerat. Utrolig kjekt. Tidligere har vi spilt oss gjennom BG, BG2 og langt inn i Throne of Bhaal Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 De har tilogmed inkludert den gode gamle beskjeden 'You must gather your party before venturing forth'. Rett ut ifra Baldur's Gate 1. Ooooh! Dette spillet glemte jeg å backe på Kickstarter, faktisk. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Håper spillet støtter 6 karakterer bedre enn Baldurs gate etc. Var ofte et mareritt å navigere gjennom dungeons med super smale korridorer med så mange på slep. Forstår hva du mener men må si meg uenig der med unntak av horrible pathfindingen. Jeg foretrekker heller taktisk posisjon og blokkere trange korridorer med Warriors og stille seg taktisk opp før kampene istedenfor standard RPG mekanikken i dag hvor alt er bygget rundt "taunt" og "aggro" management. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå