Data-Geir Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 På jobb-maskin (Windows 7) har jeg prestert å fjerne header/øverste del av task manager, se bilde. Jeg har trolig klart å lage en ufrivillig tastekombinasjon, men jeg er ikke i stand til å finne ut hvordan jeg kan gjenopprette toppen. Har noen et forslag? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har du en klapp som heter "Flere Detaljer"? i såfall prøv den Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Kommer tilbake med dobbelklikke venstre museknapp "inni". Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Dobbeltklikk på et hvitt område utenfor listen over prosesser. Ytterste kant av vindu for eksempel. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Takk for svarene. Jeg skal prøve på mandag. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=193050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå