fjarle Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 LGs nye G Watch R er både kompakt og kledelig.SNIKTITT: LG G Watch R Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Syns fortsatt Moto 360 ser hakket lekrere ut... 4 Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Mitt problem med denne klokken er at om det faktisk var en vanlig klokke ville jeg ikke gått med den pga design. Moto 360 er mange hakk opp i stilfullet i mine øyne. 6 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Liker at de har vanlige lugs og har mulighet for "vanlig" reimbytte. På Moto 360 må man vel ta av baklokket for å komme til? 1 Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har denne funkdjon med at man kan se hvor mye klokka er uten å måttf "vekke" klokken? Er jo ikke vkts med klokke uten at den viser klokka automatisk slik som peeble. 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Syns den ser så å si like lekker ut som moto 360. Likevel må jeg si at denne frister langt mer, mye grunnet batteriet. Tester av 360 sier at den knapt varer en dag, rundt 12 timer, ofte mindre. At denne har et større batteri håper jeg betyr at den i alle fall varer en hel dag (rundt 17-18 timer) og gjerne mer. Det viser seg også å være problemer med den runde skjermen. Håper Google gjør noe med dette snart, for jeg vil mye heller ha en rund klokke enn en firkantet. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Man har jo denne løsningen som er en kombinasjon av en "vanlig klokke" og smart watch, har denne vært inne for testing monn tro ?https://kairoswatches.com/ De sier at klokka hadde blitt for tykk om de hadde gått for selvopptrekkende urverk... hadde ikke hatt noe imot det jeg altså Endret 6. september 2014 av technicality Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 En klokke som man må lade hver dag, eller enda verre, hver 12 time, nei takk! Min solar-powered casio ladet jeg aldri, den gikk og gikk, helt til batteriet faktisk gikk i stykker. En mellomting hadde vært flott Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 kvifor har den OLED skjerm? PAPER LCD hadde vært bedre for batteritid og du kunne ha fått sett "watchfacen" heile tida Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Liker at de har vanlige lugs og har mulighet for "vanlig" reimbytte. På Moto 360 må man vel ta av baklokket for å komme til? Helt enig! Håper for min egen del at det er 22 mm bredde på de, så kan jeg bruke reimer jeg allerede har. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Mitt problem med denne klokken er at om det faktisk var en vanlig klokke ville jeg ikke gått med den pga design. Moto 360 er mange hakk opp i stilfullet i mine øyne. Helt enig med deg her^. Moto 360 ser veldig mye penere ut. Bare synd det med batteritiden. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 «Ok Google» er fortsatt ikke tilgjengelig på norsk, og det er uvisst hvor mange som vil ha lyst til å veksle talemål flere ganger om dagen for å betjene klokken sin. Fungerer norsk tale til noe som helst da? Jeg har norsk på mobilen, men engelsk som talemål - Ok Google fungerer fint på engelsk og jeg trenger ikke bytte noe som helst. At jeg ikke bruker det i praksis er en helt annen sak, men det kunne kanskje vært mer aktuelt å snakke til en smartklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg