Gå til innhold

MOH Airborne går seint, men maskina er kjapp nok

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg veit er det et kjent problem at MOH Airborne går seint selv om specsa på pcen er i orden. Noen sier at SLI kan være problemet, men det har jeg jo ikke, eller at man på patche spillet. Da suger det jo litt når man laster ned en patch og får beskjed om at spillet ikke er installert når man har det på Steam.

Forslag til løsning? Har alle de nyeste driverne. Win 7 ble nyinnstallert for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spille var neimen ikke mye bra.. Makan til skit.

Det er et spill som ikke var veldig populært så det er sikkert ikke støttet så bra av windows 7 siden det er jo fra 2007. Det er foresten ingen av de nyere Medal og Honor spillene som er verdt og kjøpe heller.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg synes nå airborne var greit jeg. Så lenge du har steam utgaven så har du siste patch som er lagt ut på steam. Men hva mener du med at det går tregt? lag? hakking?

Lenke til kommentar

Lagger ikke. Det går jo "glatt", men bevegelsene henger en del etter når jeg beveger musa. Men samma kan det være - jeg spilte ei stund før jeg fant ut av savinga ikke funka som den skulle, og da ble jeg så irritert at jeg sletta skiten. Kosta bare 20 kr eller noe på Steam, så whattaheck..

Tror det har sammenheng med for høye innstillinger. Hadde samme problemet da jeg spilte airborne på en laptop for en del år siden. Spillet hakket ikke, men alle bevegelsene hadde en liten forsinkelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...