Kurt Lekanger Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Svar riktig på tre spørsmål for å bli med i trekningen.KONKURRANSE: Vinn en Nokia Lumia 630 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 står over denne da den har windows OS.... Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 står over denne da den har windows OS.... Så kuuul du er. 6 Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 står over denne da den har windows OS.... Du vet sannsynligvis ikke hva du går glipp av. Windows Phone rocker balle! 4 Lenke til kommentar
Leifern79 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har vært sjelesorg siden jeg knuste min kjære Ativ S, krysser fingrene:) Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 står over denne da den har windows OS.... Du vet sannsynligvis ikke hva du går glipp av. Windows Phone rocker balle! hater win8 så holder meg til android Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 står over denne da den har windows OS.... Du vet sannsynligvis ikke hva du går glipp av. Windows Phone rocker balle! hater win8 så holder meg til android Dumpet nylig Android for WP. Angrer ikke ett sekund. 1 Lenke til kommentar
vidar-ho Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hater Win8? Så mye at du ikke en gang kan tenke deg å ta imot en gratis telefon med Windows Phone 8.1? Du høres ut til å være skikkelig åpen og nysgjerrig på livet. Med nesten ingen fordommer... 1 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 WP 8 er elendig (features / gui) WP 8.1 preview for developers er helt ok så... kanskje WP 8.1 ikke er så verst? Lenke til kommentar
janolseng Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Forstår ikke helt hvorfor de skiller WinPhone8.1 fra RT 8.1, med RTR8.1 kunne de kjørt ordentlig Office som er bedre enn iOS/Android office... Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hadde vært supert å vinne denne til datteren min siden hennes begynner å bli veldig slitt .. 1 Lenke til kommentar
runander Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 og hvem vant`...? Lenke til kommentar
Halla Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Har alle os, og vil påstå at windows uten tvil er best. Derimot så er det fortsatt for mange apputviklere som nedprioriterer windows, som videre dessverre enda gjør det vanskelig å velge dette os-et. Appene er enten helt fraværende, eller mangler viktige funksjoner. Eneste app som virkelig utkonkurrerer android og ios er navigasjonsløsningen. Lenke til kommentar
vidar-ho Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Når er trekning? 1 Lenke til kommentar
runander Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Denne konkurransen har visst ingen vinnere. De trenger kanskje telefonen selv 2 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Beklager sen tilbakemelding. Vinneren er nå trukket: http://www.tek.no/artikler/se-hvem-som-vant-en-windows-mobil-fra-nokia/163352 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå