Eriksendrul Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg registrerte meg på norskeautomater.com og fikk 25 free spins, vant litt der og fortsatte og spille og ligger nå på 500 kroner. Kan jeg ta ut disse pengene ? Jeg har ikke satt inn noen penger selv og har heller ikke opgitt noen info av type bankort etc. Men kan jeg ta ut penger jeg har vunnet med gratis spins ? Dette er ren profitt for min del selvom 500 kanskje ikke er så mye. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ved bonus er det vanlig at det er omsetningskrav, noen verre enn andre, før man kan ta ut pengene. Stod det noe om dette? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Ved bonus er det vanlig at det er omsetningskrav, noen verre enn andre, før man kan ta ut pengene. Stod det noe om dette? Ja så at det var et omsetningskrav nå så jeg spilte mer. nå mangler jeg bare noen hundre kroner før jeg kan gjøre pengene til mine. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Om det ikke er krav til innskudd og du fullfører omsetningskravene - så kan du ta ut pengene gjennom Skrill/Neteller/bankoverføring etc. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Om det ikke er krav til innskudd og du fullfører omsetningskravene - så kan du ta ut pengene gjennom Skrill/Neteller/bankoverføring etc. Jepp det var mulig det, på mirakuløst vis så ble jeg ferdig med omsettningskravet og det er nå 900 "gratis" kroner på vei til konto xD Det er første gang jeg har følt at jeg har vunnet på pengespill, siden penger ikke var involvert Endret 6. september 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå