NAmE Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Læreren min har et problem på hjemme-pc'en og spurte meg (!) om løsningen... Selv har jeg ingen anelse. Detter har han fortalt: Når han går inn på et nettsted, f. eks. www.vg.no vises ikke bilder. Han får opp den standard hvite rubrikken med et rødt kryss i hjørnet. Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
The Cable Guy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 installer opera du! eller installer web leseren på nytt! eller installer java! Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Er vel ikke et java problem?? det er bilder som ikke vises. Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Sjekk at det er haket av for vis bilder i explorer. Verktøy > Alternativer > Avansert > Multimedia > Vis bilder Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Som sagt så er det læreren min sin pc, så jeg får ikke sjekket det ennå, men jeg skal formidle det videre... andre forslag...? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg sjekket nå ved å ta bort haken under vis bilder, og da kommer alle nettsidene opp med det røde krysset. Hvis det ikke er det så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Læreren min har fått prøyvd ut dette men det var ike feilen.. Men ellers takk for svar... Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg kjenner en med nøyaktig samme problemet. Han har forøvrig heftig maskin så det holder! P133, Windows 95 og explorer 5.5 Men men, bildene kommer som røde kryss som må "åpnes" manuelt. Har sendt han tips om bildevisningsknappen, slett cookies, historie, restore defaults and all that crap. Virker vist ikke ennå. Kan det forresten være noen innstillinger i Windows som overstyrer explorer man kan ta en titt på? Forslag til løsning? Tror vi skal unngå reinstall såfremt det er mulig. Han er ikke så dataekspert ennå at jeg overlater den oppgaven til han. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 NIS kan også gjøre slike ting om det tror det finnes 'skumle' ting bak (linker el.) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Norton Internet Security.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er ikke installert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå