Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

klarer ikke å komme under sex(mann)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hun jeg hadde sex med i går var uten tvil den fineste jeg har hatt sex med. og hun var ganske flink i sengen og, men alikavell så klarte jeg ikke å komme.

ble så stresset at jeg ble slapp..

skjønner jo at dette mest sansynligvis er presentasjonsangst, men hvordan blir man kvitt noe sånt? "prøv å ikke tenk på det, så går det bra"

men det er helt umulig å ikke tenke på det.

har ikke fast partner så blir litt rart å snakke om det med hun..

er det noen andre her som har eller har hatt samme problemet?

Anonymous poster hash: 6ce4e...f5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

første gang man har sex med noen er ikke optimalt, ha mere sex med samme person, bli trygge og komfortable på hverandre. alle jentetisser kjennes litt forskjellig og det krever litt tilvenning og rytme for å få det til å bli virkelig bra. ha sex en 5-10 ganger så skal du se det ordner seg.

Lenke til kommentar

hun jeg hadde sex med i går var uten tvil den fineste jeg har hatt sex med. og hun var ganske flink i sengen og, men alikavell så klarte jeg ikke å komme.

Var du edru?

første gang man har sex med noen er ikke optimalt, ha mere sex med samme person, bli trygge og komfortable på hverandre.

^ this

Lenke til kommentar

skjønner jo at dette mest sansynligvis er presentasjonsangst, men hvordan blir man kvitt noe sånt? "prøv å ikke tenk på det, så går det bra"

Forsvinner nok etter hvert om det er samme dame du har sex med. Til slutt blir du etter hvert trygg på deg selv.

Jeg mener å huske at det var en lignende tråd her for noen måneder tilbake. Og da kom jeg til å tenke på at jeg også sliter med å komme under samleie.

I beruset tilstand har jeg ikke sjans. Det har faktisk bare skjedd 1 gang. Det er så vidt jeg kommer når jeg runker i beruset tilstand. I edru tilstand kommer jeg lettere, men også da kan det ta litt tid.. men satser på at det bare er positivt.

Kommer nesten aldri under en blowjob heller. Det er godt, men det skal litt til..

Lenke til kommentar

Det er bare å fortsette å prøve, og ikke tenke på det. Hvis den blir slapp, et ikke dette et langsiktig problem som regel. Det går seg mer til jo tryggere du blir på partner og sex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har det samme selv. Kan komme ganske kjapt hvis jeg har holdt meg før samleie, men hvis jeg har sex etter å ha kommet en gang, tar det veldig lang tid å komme etter det. Akkurat som lagere er tomt og må fylles opp igjen.

Føles jo som om vaginaen får større åpning når man har holdt på en stund, så hvor mye nytelse jenta har når et samleie har vart lenge skulle jeg likt å vist. Er ingen som har klaget på det, men har ikke turt å spørre om det heller.

Kommer mye fortere med friksjon på undersiden av penis, lurer også litt på hvordan dette føles for jenta når man får presser mot nedsiden av vaginaen.

Endret av T4wd
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...