AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Menn... kan dere være sånn at dere tar intiativ til å tungekysse en dame som er stygg å se på? Anonymous poster hash: a39b9...5c7 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 I fylla, helt sikkert! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Du må nok være litt klarere med hva du mener med fæl... Om det er utseendemessig så vil jeg si at det er null problemo så lenge det andre faktisk fungerer bra (personalitet , utstråling osv). Om du derimot mener det indre så vil jeg si at da hadde jeg trolig gitt blanke f, det finnes ikke noe så uatraktivt som et pent utseende kombinert med et råttent indre. Når det gjelder bruken av anonymfunksjonen så føler jeg at dette blir litt misbruk av den, en bruker her på forumet er mer eller mindre anonym med mindre man har lagt ut personalia og det bør gå å stille slike spørsmål uten å bruke anonym funksjonen som bør brukes til langt alvorligere saker. Endret 5. september 2014 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå