Xtrodinary_ Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hei, har plutselig fått problemer med routeren, internett tilkoblingen er av og på hele tiden, og på router siden fikk jeg følgende feilmelding; "If your ISP gives you a static (fixed) IP address, please configure the Internet settings on the device. Your voIP can not be made at this situation." Har også dukket opp en og annen feilmelding angående WAN/DSL Har hatt problemer med forrige router av samme merket men mottok ny router som har fungert fint helt til nå. Har prøvd å ta strømmen til routeren flere ganger uten at det hjalp. Noen som vet hva som er feilen og eventuelt har noen forslag til hva eg kan gjer? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Zyxelen mister forbindelsen til sentralen.. Telenor har tydeligvis feil på linja di eller i sentralen sin.. Ta kontakt med dem og be dem feilsøke.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hvis DSL-lampa ikke lyser kontinuerlig, er det feil på linja eller på DSLAM. Så ja, ring Telenor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Har du splitter på kabel fra uttak til router? Forsøk i så fall å koble den fra, ved å kable direkte fra uttak til router. Splittere kan få seg en smell ved lyn. Endret 5. september 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå