TheMjohann Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er nå 33 år gammel, 100% Ufør men jeg føler meg klar for å søke på jobber fra neste år da Uføretrygden er sikret helt. Saken er den at jeg har aldri hatt jobb. Jeg hadde noe deltid i en butikk men det er over 12 år siden og varte ca 6 måneder. Så spørsmålet er når jeg skal søke jobb så vil jo min CV se heller flat ut og som vi vet selv de enkleste jobber vil være skeptiske til dette. Er det noen ideer om hva jeg kan si når de spør hvorfor jeg ikke har hvert i jobb? Eller unngå at det tas opp i det hele tatt? Jeg tenker å søke deltid som bilbud men skulle gjerne sett at jeg ikke bare avvises pga et digert hull i min CV. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Er det noen ideer om hva jeg kan si når de spør hvorfor jeg ikke har hvert i jobb? Eller unngå at det tas opp i det hele tatt? Hva med sannheten? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg ville prøv å finne jobb gjennom NAV hvis du ikke har noe erfaring. Skader aldri å søke, men å lyve på CV er lavt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hvordan skal du greie å jobbe om du er 100% ufør? 4 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Ikke for å være the bad guy, men når du kommer i arbeid vil du ikke ha 100% uføretrygd lengre, fordi du åpenbart ikke er 100% ufør. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) . Endret 10. september 2014 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Ikke for å være the bad guy, men når du kommer i arbeid vil du ikke ha 100% uføretrygd lengre, fordi du åpenbart ikke er 100% ufør. Joda,for alle som har uføretrygd har en inntektsgrense som de kan tjene ved siden av uførepensjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå