Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 det har bestandig vært bare én the buddha sees the dhamma Du mener the bruddah see the dramah? ^^ Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Skulle bare sjekke om du visste hva du snakket/hintet til, men det så ikke sånn ut Hva mener du? Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Jeg er trygg på det jeg mener, men blir usikker på om det er ulike "anonyme brukere" som deltar .. Jeg kommenterte en post som skrev noe om å se sannheter via meditasjon, og regnet med at den setningen jeg brukte ville selvfølgelig bli forstått, fordi den beskriver selve metoden, med bare noen få "enkle" ord. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 det har bestandig vært bare én the buddha sees the dhamma Du mener the bruddah see the dramah? ^^ Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Skulle bare sjekke om du visste hva du snakket/hintet til, men det så ikke sånn ut Hva mener du? Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Jeg er trygg på det jeg mener, men blir usikker på om det er ulike "anonyme brukere" som deltar .. Jeg kommenterte en post som skrev noe om å se sannheter via meditasjon, og regnet med at den setningen jeg brukte ville selvfølgelig bli forstått, fordi den beskriver selve metoden, med bare noen få "enkle" ord. Jo men jeg forstår ikke hvor konflikten ligger. Hva slags setning var det jeg ikke forsto? Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå gir jeg meg for kvelden - vi får heller fortsette senere Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Nå gir jeg meg for kvelden - vi får heller fortsette senere Ok kompis. Dramah in the Dhamma Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå gir jeg meg for kvelden - vi får heller fortsette senere Ok kompis. Dramah in the Dhamma Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Anonymous poster hash: 5868e...7e6 det dramaet er nok på din side, men du liker nok surret tenker jeg i anonym tilstand .. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Ok Bruddah Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Men tilbake til narsissisme da. Slik at jeg ikke troller min egen tråd om "little less but still dead" - Buddhismen, og prøver å lure på dere falsk informasjon om det som bare Awarewolf vet.. kanskje han har en tråd med sin utmerkede eksposisjon tilgjengelig slik at han kan etterlate seg en link Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hvorfor ikke bare utfolde seg, så får du nok plass Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Hvorfor ikke bare utfolde seg, så får du nok plass Du må bare studere Buddhisme og forme deg godt. Hører at den kan gjøre deg intelligent, klok, snill og mye mer Anonymous poster hash: 5868e...7e6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 ja, du har hørt mye rart du ,, betviles ikke, men nå er jeg ferdig med barnehagen din, kos deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå