HDSoftware Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Folkens. Vi har en løsning skrevet i Clarion for Windows, som er et rent Win32 system. Så har jeg laget en dokument previewer i C#. Dette er laget som en kontrol. Når jeg skal bruke den i Win32 programmet så gjør jeg det ved å lage en PANEL kontrol og sender over window handelen til denne kontrollen inn i .NET programmet, som igjen created previewer og bruker API'et SETPARENT for å sette Win32 panel kontrollen som parent kontrol. Dette fungerer som bare det. Men nå begynner vi å få inn meldinger på brukerstøtte som sier at vinduet tar lang tid å åpne. Jeg koblet meg opp med TeamViewer til en kunde som kjører Citrix, som er felles for alle med dette problemet så langt, og kunne bekrefte at det faktisk tok flere minutter å åpne dette vinduet. Vinduet er komplisert og inneholder mange handles, men til vanlig tar det under 1 sekund å åpne dette vinduet. Er det noen der ute som har noen erfaring med slike problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå