Kristoffer Møllevik Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Portrettfotografi er vanskelig, vi har samlet 10 gode instruksjonsvideoer.Disse 10 fototriksene bør du kunne Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det eneste jeg ikke liker å fotografere, er folk. Jo mindre folk det er i bildene, bedre er det syns jeg Og det forsterker seg mer og mer ettersom de blir bare mer og mer retusjert i ettertid, så det er jo egentlig nesten bare falske portretter ute å går og. 3 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det eneste jeg ikke liker å fotografere, er folk. Jo mindre folk det er i bildene, bedre er det syns jeg ... Da er nok tips om portrettfotografering ikke noe for deg... ... Og det forsterker seg mer og mer ettersom de blir bare mer og mer retusjert i ettertid, så det er jo egentlig nesten bare falske portretter ute å går og. De fleste portrettfoto blir nok betydelig mer retusjert før fotograferingen enn i etterbehandling. Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ha, ha - den eneste bildene det er verdt å ta - er de med mennesker i. Men klart - er mann en innesluttet og folkesky type - er det greiere å snakke med blomster. Alice i Wonderland..... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ha, ha - den eneste bildene det er verdt å ta - er de med mennesker i. Men klart - er mann en innesluttet og folkesky type - er det greiere å snakke med blomster. Alice i Wonderland..... Så du mener at verken arkitektur, landskap eller makro er verdt å bruke tiden sin på..? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Sitter du inne i det fine været og troller Rossland når du kan være ute å ta bilder ?! Og hva faen jeg gjør her må gudene vite... Endret 11. september 2014 av fo2re Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg