PongPing Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Tenkte å skaffe meg en scootipuff (den orginale). Det finnes jo en haug av el-sykkelscootere på markedet, og mange av disse har alarm og fjernkontroll. Er dette virkelig nødvendig? Den originale har ikke alarm. Prisen på original og uoriginal er lik. Hvem burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
dankar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hei! Kjøp en annen med alarm! Jeg har en sånn. Veldig kjekt med alarm når du skal parkere på offentlige steder og egentlig overalt. Hvor bor du? Jeg skal selge min. Perfekt stand, 1 år gammel. Sølv. Kvittering har jeg og har sotte i nytt batteri i og med salg. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Hei! Kjøp en annen med alarm! Jeg har en sånn. Veldig kjekt med alarm når du skal parkere på offentlige steder og egentlig overalt. Hvor bor du? Jeg skal selge min. Perfekt stand, 1 år gammel. Sølv. Kvittering har jeg og har sotte i nytt batteri i og med salg. Registrerte du deg her bare for å prøve å selge en uoriginal Scootipuff til meg?? Skal ha ny uansett... Lenke til kommentar
dankar Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hei! Kjøp en annen med alarm! Jeg har en sånn. Veldig kjekt med alarm når du skal parkere på offentlige steder og egentlig overalt. Hvor bor du? Jeg skal selge min. Perfekt stand, 1 år gammel. Sølv. Kvittering har jeg og har sotte i nytt batteri i og med salg. Registrerte du deg her bare for å prøve å selge en uoriginal Scootipuff til meg?? Skal ha ny uansett... Nei. Var inne på her og registrerte meg også så jeg din og skrev dette. Neivel. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Har kjøpt ny uansett Lenke til kommentar
dankar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ok! Jeg har solgt den og bestilt ny jegå! Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Ok! Jeg har solgt den og bestilt ny jegå! Hvorfor kjøpte du ny? Lenke til kommentar
dankar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Fordi jeg ville ha svart og en ny type er enda kulere og har lys foran istedenfor kurv! Så har bestilt den!:-) Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
dankar Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Finn.no : Dekkspessialisten, Porsgrunn 7000,- Søk på el scooter på torget på finn så finner du den til 7000:) Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Finn.no : Dekkspessialisten, Porsgrunn 7000,- Søk på el scooter på torget på finn så finner du den til 7000:) Åja... Bor i Porsgrunn jeg også, så jeg vurederte denne modellen også. Men denne har mindre rekkevidde, så jeg gikk for den orginale. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Finn.no : Dekkspessialisten, Porsgrunn7000,- Søk på el scooter på torget på finn så finner du den til 7000:) Åja... Bor i Porsgrunn jeg også, så jeg vurederte denne modellen. Men denne har mindre rekkevidde, så jeg gikk for den orginale. Endret 20. september 2014 av Someone Lenke til kommentar
dankar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ok. Den har ikke mindre rekkevidde. Scootipuff mener at sine går 5-7 mil. Det er bare tull. Kanskje hvis du veier 20kg og kjører på bare flatmark. Også er den nye modellen litt større. For min smak syns jeg scootipuff er for små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå