Rustymagus Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Kan dette være redningen for en filmutgave av PlayStation 2-klassikeren?Argentisk skrekkfilmregissør overtar Shadow of the Colossus Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 *16 kolosser Til tross, et spill med 4 sentrale figurer on en bunke kjempeskapninger, jeg frykter for at det ikke er et veldig godt grunnlag for en film. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 *16 kolosser Til tross, et spill med 4 sentrale figurer on en bunke kjempeskapninger, jeg frykter for at det ikke er et veldig godt grunnlag for en film. Takk for irettesettelsen! Noen ganger klarer småfeil å unnslippe korrekturen. Jeg er også veldig usikker på hvordan dette skal fungere som et filmprodukt. Kanskje hvis man klarer å bygge opp en god bakgrunnshistorie for Wander og Momo, samtidig som man kutter ned noen av kolosskampene til en montage-sekvens. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jepp, er enig. Er veldig tvilsomt at dette kan resultere i en god film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå