pmba Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Xbox-spillet var egentlig laget for Mac.Husker du da Steve Jobs annonserte «Halo»? Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Hmm så for at det skulle blitt lansert til MAC måtte de kjøpt opp studioet? Endret 5. september 2014 av Yamarin415 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Dette er "vonde" minner for en Apple fanboy som meg. Husker godt de viste fram Halo første gang, og husker når Microsoft kjøpte en av de få mac-lojale spillutviklerene. 1 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det var forresten ikke under E3 messen, det var på Macworld at de presenterte Halo. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Dette er "vonde" minner for en Apple fanboy som meg. Husker godt de viste fram Halo første gang, og husker når Microsoft kjøpte en av de få mac-lojale spillutviklerene. Høres ikke så lojale ut spør du meg da. 3 Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Det hadde vel bare floppet på mac uansett. Og det hadde jo vært synd med tanke på alle de fantastiske øyeblikkene vi har hatt med halo på xbox. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det hadde vel bare floppet på mac uansett. Og det hadde jo vært synd med tanke på alle de fantastiske øyeblikkene vi har hatt med halo på xbox. Det skulle jo komme ut til Windows også. PC gamers ble også "berøvet" av Microsoft. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Dette er "vonde" minner for en Apple fanboy som meg. Husker godt de viste fram Halo første gang, og husker når Microsoft kjøpte en av de få mac-lojale spillutviklerene. Hadde vel gått greit, Halo er jo som Marathon før det, ett relativt middelmådig FPS, Bungies beste spill synes jeg faktisk er Abuse (mener ihvertfall å huske det var fra bungie når jeg spillte det på macen i gamle dager) AtW Endret 11. september 2014 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg