Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurer på om jeg tenker helt feil

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med runking fra et tidligere forhold hvor ex'en runket overalt og sa han gjorde det fordi jeg ikke alltid var like pen... Dette er nå 2 år siden.

Helt fra starten da jeg ble sammen med nåværende kjæreste fortalte jeg hvorfor jeg ikke likte dette med runking osv. og at jeg prøver å legge det bak meg, ser absolutt ikke på kjæresten min som jeg gjorde med ex'en.

Nå har det seg sånn at jeg ofte våkner av risting i sengen og en dyne som går opp og ned er synet, ''runker han''? tenker jeg... Bare få ganger har jeg vekket han og spurt om han snart er ferdig, ''jeg ønsker å sove'' sier jeg. Da får jeg et ''hæ?'' tilbake. Han sier han kanskje gjør det i søvne, for han sier han aldri runker og har nok med kosen fra meg.

En gang vekte jeg han og sa ''er du sikker på at du ikke vet hva du holder på med'', da ble han utrolig sint og spurte om han skulle legge seg på sofaen. Jeg sa nei og tenkte at jeg bare innbilte meg noe. Vi la oss for å sove igjen og like etter rister sengen og dyna igjen, men han sier han ikke gjør noe... Vil jo gjerne hjelpe til, men kanskje det er bare jeg som ønske tenker at dette skjer...

Her om dagen hadde vi sex da han kom hjem fra jobb men måtte avslutte pga. barnet våknet, jeg sa jeg kunne gjøre det godt for han om han ventet litt til. Men nei det trengte jeg ikke, han måtte ikke få utløsningen når ikke jeg heller fikk noe, han kunne vente til kvelden sa han. Så sa han at han skulle forte seg i dusjen og få vekk jobblukten så vi kunne lage middag etterpå. Jeg la merke til at badedøren sto på gløtt og tenkte kanskje han ville jeg skulle komme inn å fortsette det vi avsluttet. Jeg kom inn og der sto han å runket i dusjen å pustet utrolig tungt, han la merke til at jeg kom inn og stoppet brått med store øyne, jeg ble så overasket og lei meg så jeg lukket bare døren. Hørte godt at han fortsatte til han kom. Han som aldri gjorde sånt og absolutt ikke trengte noe fra meg før til kvelden.

Er jeg teit ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er problemet at han runker eller at han lyver, eller at han runker i nærheten av deg?

At han lyver.. Aldri hatt problem med at han runker, har sagt han bare må gjøre det.

For eksempel de dagene etter jeg hadde sydd i låret sa jeg at han bare måtte gjøre noe selv hvis han følte for det. Fikk som svar at han ikke ville stå på badet i 30min å tørr runke, men viser seg jo nå at det tar 1min i dusjen :p hvorfor er han ikke ærlig... Eller spør meg hvis han ikke ønsker å skjule noe.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med runking fra et tidligere forhold hvor ex'en runket overalt og sa han gjorde det fordi jeg ikke alltid var like pen... Dette er nå 2 år siden.

Helt fra starten da jeg ble sammen med nåværende kjæreste fortalte jeg hvorfor jeg ikke likte dette med runking osv. og at jeg prøver å legge det bak meg, ser absolutt ikke på kjæresten min som jeg gjorde med ex'en.

Aldri hatt problem med at han runker, har sagt han bare må gjøre det.

Hæ? Liker du det eller ikke? :ermm::dontgetit:

Ta eventulet en titt under dyna da, så finner du ut om han gjør det eller ikke.. :huh: Om det er viktig... :confused:

Skjønner heller ikke hvorfor du skal så utenfor badet å lytte da han tar en såperonk.

Lenke til kommentar

Teit eller ikke teit, jeg forstår deg faktisk, hehe.

Jeg hadde nok følt meg... utilstrekkelig, eller noe? hvis min kjæreste runket mens jeg lå ved siden av.

Hadde nok tenkt på hvorfor han ikke vekket meg så vi kunne kose sammen.

Hvis dama som ligger ved siden av er ett alternativ tar ikke mannen å runker...

Lenke til kommentar

Teit eller ikke teit, jeg forstår deg faktisk, hehe.

Jeg hadde nok følt meg... utilstrekkelig, eller noe? hvis min kjæreste runket mens jeg lå ved siden av.

Hadde nok tenkt på hvorfor han ikke vekket meg så vi kunne kose sammen.

Hvis dama som ligger ved siden av er ett alternativ tar ikke mannen å runker...

Nei, det var det jeg tenkte og.. Så om det hadde skjedd hadde jeg blitt lei meg og følt meg utilstrekkelig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...