Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du vært borti lignende? Blir gal...

Anbefalte innlegg

Hva slags person er dette? Hvorfor / hva skal han med meg?
Håper noen gidder å lese, for jeg blir gal snart

Jeg og denne fyren møttes i juni ( han fant meg på nettet) . Jeg kom ut av ett langt forhold og han skulle være til støtte for meg i denne perioden. Jeg var veldig såret over bruddet mitt, og han løftet meg virkelig opp men nå angrer jeg på det..

”Avtalen” vår har vært veldig klar. Ingen ute etter ett forhold, det er bare sex men vi er også venner.
Har hele tiden hatt kontakt. De to første mnd var vi på snap og tlf 24/7. Det er alltid han som tar kontakt, jeg tar aldri kontakt med han først. Han husker alt jeg forteller han, han husker tilogmed ting jeg selv hadde glemt jeg hadde fortalt.Vår lengste tlf samtale er vel på 5 timer, og vi har mange 1-2 timers samtaler.. Vi har ikke sett hverandre så mye, da han ( påstår ihvertfall) at han jobber 10-12 timer hver dag, dog første to ukene så vi hverande hver dag ( han kom hjem til meg, lagde mat osvosv) Jeg har misstolket han kraftig tidligere, noe jeg mener han har lagt opp til selv med komentarer og utsag ang følelser. Så jeg dreit meg ut en gang og klarte å innrømme at jeg har følelser.. Dette tok han veldig pent, men han lovet meg at vi ikke skal snakke noe mer om det. Alikevel har det vært episoder hvor han har igjen forsøkt å sende meg feil signaler, jeg har forsøkt å overse det men blir jo sittendes å lure likevel.

Nå er det straks 3 uker siden vi så hverandre sist ( hadde sex) men allikvel ringer han meg hver dag og noen ganger flere ganger om dagen.. Ofte er samtalene litt sånn ” hva skjer, hva gjør du, men jeg må stikke nå, må jobbe ringer deg etterpå” Noen ganger ringer han opp igjen og andre ganger tar han kontakt dagen etter igjen..

Jeg har bare vanskeligheter for å forstå hva han skal med meg, når han ikke er så intressert i å ha så mye sex / være med meg. Hvorfor ”prøver” han å være en del av livet mitt, uten å faktisk være med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere avtalte vennskap. Det er vel det du har fått?

Ja men er det ikke rart å tenke så mye på en vennine, vite hva hun gjør til enhver tid?

Og hvorfor kødde med følelser på den måten?

Han kødder jo ikke med følelsene dine. Det er vel strengt tatt du som kødder, siden du brøt avtalen om at det kun skulle være vennskap? Hvis du ikke er fornøyd med situasjonen så må du si ifra om at du vil ha mer så han får valget om å avslutte vennskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...